numlock Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Har nyinstallert windows og internet explorer og alt anna rart på ny PC. Problemet er at når jeg surfer på internett, så lukker ikke den forrige brukte mappa automatisk når jeg åpner en ny i favorittermenyen. Egentlig ikke noe stort problem, bare akkurat så stort at jeg irriterer meg grenseløst. Så mye at jeg har avinstallert syver'n og gått tilbake til ie6. Jeg antar at det er en innstilling en eller annet sted, men finner det ikke i Alternativer for internett eller noe annet sted. Takknemlig hvis noen av dere smartinger der ute kan peile meg inn på en løsning her.. Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 I explorer, gjør følgende: Trykk <ALT> for å få frem menyene, velg Tools -> Internet Options Under fanen "Advanced", se under "Browsing". Sjekk om det er en hake under "Close unused folders under History and Favorites". Dette skal funke Lenke til kommentar
numlock Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Hei TheHead Takker og bukker.. Fulgte anvisningen din og nå funker det slik det skal. Det var jo sabla enkelt nå som jeg vet åssen man gjør det. Har vært innom den boksen i "Advanced" flere ganger, men jeg mistenker at et eller annet idiot-gen kicka inn hver gang jeg har vært på riktig sted og forkludra hele greia for meg. Har faktisk reinnstallert windows og avinstallert ie7 et par ganger før jeg leste svaret ditt. Men som sagt - nå funker det helt konge. Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hyggelig å kunne hjelpe Må innrømme at det der idiot-genet du tenker på av og til gir noen pussige utslag hos meg også innimellom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå