TrueNo Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hei,jeg er ute etter et recording programm som jeg kan bruke når jeg spiller(css) Et som er ment for å bruke i spill altså. Helst noe som ikke er så komplisert. Har prøvd camtasia(ikke lagd for recording i spill)det lagget en go del(i videoen og i spillet mens jeg spillte). Programmen må også være gratis. Som dere ser så har jeg mine krav Vet ikke om detter er postet rett men,si i fra hvis ikke. Mvh Gunfighter/BitFrost(ingame) Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 har du noen link? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg søkte på "Download Fraps" på google og fant i løpet av 4,54 sekunder denne linken: Download Fraps Søk litt selv neste gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Fraps.com .. Hypercam.com (?) Camtasia --> http://www.techsmith.com/camtasia.asp?CMP=KgoogleCStmhome Det meste finner du også på Download.com.. Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Jeg recorda med fraps i 10 sec og det tok 300 megabite!How fiks? Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Fraps tar opp filer i sitt eget codec format og benytter avi endelsen, så størrelsen må endres når opptaket er ferdig ved å komprimere det ved hjelp av en encoder, eller du kan velge å ikke recorde lyd, bruke half size opptak (halve oppløsningen) eller velge mindre antall bilder i sekundet. Btw. Fraps er ikke gratis og man kan kun filme korte sekvenser med demoen. Bruker selv fraps og er meget fornøyd, bare pass på å ha nok plass (HDD er billig nå for tiden da) Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Okay HDD? Prøvde også GameCam nå men kom feilmelding i hl2 ett eller annet når jeg prøvde å starte spillet(css).var ikke sånn når jeg hadde det før,men etter formatering så har det ikke funket:/ Noen ideer? Endret 19. november 2007 av gunfighter Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Okay HDD? Harddisk . Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Aha Endret 8. desember 2007 av BitFrost^ Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Du har også SnagIt. Det finner du på Download.com. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 SnagIt er ikkje gratis, og so vidt eg veit ikkje laga for opptak av spel. GameCam, HyperCam, Fraps og Taksi er dei alternativa eg veit om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå