mafia-slayer Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hei, trenger hjelp til å åpne azureus porten min. Har aldri gjort det før, så veit ikke hvor jeg skal begynne. Har noen en side med guide eller lignene eller om du kan det.. Vær vennelig å hjelp meg. Jeg starter fra grunn av.. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Har selv klart dette, men det var innviklet. Prøv å skriv 10.0.0.1 i IE/Firefox linjen og se om du kommer inn på routeren. Det gjorde jeg, fant "games and aplications" og la til azureus som allerede var der Lenke til kommentar
mafia-slayer Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Forstår deg ikke helt. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 1. Skriv 10.0.0.1 i adresselinjen på internet explorer. 2. Se om du blir overført til routeren. Speedtouch eller noe, 3. Se om du finner enten en link som heter "Games and aplication" eller "Virtual sever" 4. Finn Azureus i listen, og trykk legg til. Mvh Effect Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Åpne kjør (Win+R) skriv inn CMD og der skriver du inn "ipconfig", der skal det være noe som heter "Standard Gateway". Åpne nettleseren din og skriv: "http://" fulgt av det nummeret som står etter Standard Gateway. Lenke til kommentar
mafia-slayer Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 altså, jeg får ikke lastet ned mere en 7kb/s og sånt. Ja jeg kan det dere med seeder og delere. Men jeg trur porten ikke er helt åpen. Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 altså, jeg får ikke lastet ned mere en 7kb/s og sånt. Ja jeg kan det dere med seeder og delere. Men jeg trur porten ikke er helt åpen. 9285534[/snapback] Enten er den åpen, eller så er den ikke. Kanskje torrenten mangler seeds, eller folk har lav bandbredde? For øvrig: www.portforward.com står det enkelt forklart hvordan man forwarder/åpner en port i router. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå