ecko Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 hvordan kan man fjerne røyklukta fra fingrene? jeg gnir dem i gresset, men litt etter er lukta tilbake, jeg vasker dem med såpe og gnir godt inn, men så er lukta tilbake. plis ikke kom med usaklige svar som "ikke røyk blablabla!" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 prøv såpe blandet med eddik.. Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Ta å vask dem grundig med såpe og bruk skrubb med det samme. Så kan du prøve å spraye på deo. ^^ Funker alltid for meg, men røyklukta blir ikke borte, bare ''gjemt'' Lenke til kommentar
Hi-Fi Lasse Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 hvordan kan man fjerne røyklukta fra fingrene? jeg gnir dem i gresset, men litt etter er lukta tilbake, jeg vasker dem med såpe og gnir godt inn, men så er lukta tilbake. plis ikke kom med usaklige svar som "ikke røyk blablabla!" 9280901[/snapback] Hvis du absolutt synes det er så ille så ta en pinne og brekk den nesten i to, så holder du røyken med den.. Husker ei venninde gjorde det i 7 klasse..HAHA Lenke til kommentar
ostov Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 En kompis av meg holder aldri i røyken. Har den alltid i munnen. Snakker med den i munnen. Vanskelig, men ja. Det lukter ikke fra hendene Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 En kompis av meg holder aldri i røyken. Har den alltid i munnen. Snakker med den i munnen. Vanskelig, men ja. Det lukter ikke fra hendene 9281189[/snapback] Funker det, men om det er vindstille eller i ly så får du øfte røyken i øynene noe som svir litt. Og evt varmrøyking så du får vondt på leppa. Men øvelse gjør mester Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Putt den opp i den "bedre" bakdel Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Røyk i medvind, altså sånn at røyken blåser vekk fra deg. Men det forhindrer kanskje mest lukt på klærne. Gress skulle jo egentlig funke da. ellers så kan du finne en såpe som overgår røyk-lukta. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 bruk sånn fancy sigarett-holder som de bruker i gamle filmer. ser utrolig sofistikert ut i tillegg Lenke til kommentar
ecko Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 bruk sånn fancy sigarett-holder som de bruker i gamle filmer. ser utrolig sofistikert ut i tillegg 9285055[/snapback] da blir man det perfekte mobbeoffer "hva faen ere du har i hanna? eru homo?" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) da blir man det perfekte mobbeoffer "hva faen ere du har i hanna? eru homo?" 9285753[/snapback] Da bare blunker du flørtende med øynene, legger bena i kors og tar dem på låret og spør: "Hvorfor lurer du?"Like morsomt hver gang. Ihvertfall om de er av den homofobe typen Endret 15. august 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 da blir man det perfekte mobbeoffer "hva faen ere du har i hanna? eru homo?" 9285753[/snapback] Da bare blunker du flørtende med øynene, legger bena i kors og tar dem på låret og spør: "Hvorfor lurer du?"Like morsomt hver gang. Ihvertfall om de er av den homofobe typen 9285762[/snapback] Helt til de slår deg ned ja! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Vask deg med tannkrem, bland litt inn i såpa, fungerer veldig bra faktisk. Eit tips eg plukka opp i min ungdom. Endret 15. august 2007 av Zeph Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Tannkrem, som Zeph foreslår, inneholder mineraler som sliper tennene og jeg hadde ikke blitt overrasket om disse kunne hjelpe på røyklukt. Industrisåpe kan vel også prøves ut. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Tannkrem, skrubb og munnskyllevann gjør undre Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Når du røyker må du ikke la røyken fra siggaretten komme på fingrene dine når du holder røyken. Er også lurest å trekke inn sånn at ikke hele ansiktet og håret ditt lukter røyk. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Når du røyker må du ikke la røyken fra siggaretten komme på fingrene dine når du holder røyken. Er også lurest å trekke inn sånn at ikke hele ansiktet og håret ditt lukter røyk. 9290878[/snapback] det er kun fingrene jeg kjenner det på, men det er jo bare det jeg kjenner. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Fuktighetskrem! funker, bruker det selv når jeg trenger. Ellers vet jeg at venner av meg gnir seg inn med blader osv. men hvis ikke det funker så tror jeg kansje det er pga lukten sitter i ærmet på gensern/jakken din. Brett opp gensern og vask deg etterpå Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 vask med såpe, da forsvinner mye av lukta. ellers kan du gni inn fingrene med tannkrem etter du har vasker de med såpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå