Gå til innhold

Kebab Gud anbefaller: Kingdom Come!

Anbefalte innlegg

Leste Kingdom Come i dag for 5 gang og synes dte var på tide å anbefale denne til folk

2-1.jpg

Satt i en alternative fremtid må superman og Wonder Woman ta kontroll over tusner av ukontrollerbare "superhelter".

hele boken er malt ikke tegnet .. under er ett eksemepl

S_KingdomCome3.jpg

er egentlig ikke mer å si enn ANBEFALES.. er en grunn til at jeg nå har lest den 5 ganger :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lest det meste ifra serien.. Leste det ifra et samle blad som hadde det og Hush (som også er en helt genial serie, Jim Lee er virkelig favoritt tegneren) som føljetong en periode. Problemet er å få tak i jævla bladet. Amazon greide det ikke, men er det noen som har noen tips om hvor det går ann å få tak i dette bladet... har bare lest første halvdelen og det irriterer så innmari!!

Endret av Epleskrell
Lenke til kommentar

Har stort sett hele livet mitt hatt fordommer når det kommer til superheltserier, men ble overrasket over dyp og psykotisk The Watchmen var. ( i det heletatt alt til Alan Moore) Kan du o store Kebab GUD fortelle meg om dette er noe i samme stil?

Endret av PiratKamerat
Lenke til kommentar
Har stort sett hele livet mitt hatt fordommer når det kommer til superheltserier, men ble overrasket over dyp og psykotisk The Watchmen var. ( i det heletatt alt til Alan Moore) Kan du o store Kebab GUD fortelle meg om dette er noe i samme stil?

9287470[/snapback]

Kan den sammenligned med Watchmen? åja.. men er det samme stil? nei det er det nok ikke..

Kingdom Come ble sterkt inspirert av en upublisert Alan Moore historie kalt "Twilight of the Superheroes", Watchmen figurer dukker opp i bakrunden noenganger :p bla ser du The Comedian og Rorschach i en bar :p

er nok få som kommer til å opnå samme suksess og kvalitet som "The Watchmen" , er nok ingen historie som har hatt så mye å si på den industrien som den..

nå er jo så og si all bruk av "POW!" osv borte pga Watchmen.. o9g la oss ikke glemme at Alan moore, Neil Gaiman, Frank Miller og Mike Grell var de som gjorde at DC måtte skape Vertigo :p

Lenke til kommentar
Har stort sett hele livet mitt hatt fordommer når det kommer til superheltserier, men ble overrasket over dyp og psykotisk The Watchmen var. ( i det heletatt alt til Alan Moore)

Liker ikke superheltserier selv, men jeg er enig, Watchmen er fantastisk. Denne så også ufattelig kul ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...