Flimzes Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hvor "liten" har du da? 9289820[/snapback] Om du tenkte på meg så er det over den øvre grensa hans (føles merkelig å oppgi sånne tall på forum) Lenke til kommentar
Gjest ragnar18 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 for de som ikke vet, kan noen beskrive elr fortelle hvor G punktet ligger? Lenke til kommentar
warneck Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 for de som ikke vet, kan noen beskrive elr fortelle hvor G punktet ligger? 9291162[/snapback] ca 3cm innenfor skjeden rett opp. (mot magen altså) For å gjøre det enklere: Om hun stikker to fingre inn med en kroklignende form finner hun den raskt. Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Hva som er godt med det da?Smaken av urin kanskje? 9288221[/snapback] Har du noen gang slikket en jente? Etter hva jeg har hørt smaker det helt likt hva armen din smaker. Jenter tørker seg gjerne etter at de har tisset, men smaken om de dusjer hver dag, og rett før de drar på fest, ville uansett ikke vært der. 9288410[/snapback] var jeg den eneste som smakte på armen min. eller? Endret 16. august 2007 av Dataprob Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hva som er godt med det da?Smaken av urin kanskje? 9288221[/snapback] Har du noen gang slikket en jente? Etter hva jeg har hørt smaker det helt likt hva armen din smaker. Jenter tørker seg gjerne etter at de har tisset, men smaken om de dusjer hver dag, og rett før de drar på fest, ville uansett ikke vært der. 9288410[/snapback] var jeg den eneste som smakte på armen min. eller? 9296610[/snapback] Så lenge du ikke blir sittende å sleike så går det nok bra Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg synes slettes ikke mus smaker det samme som armen min ? eller hennes for den slags skyld. Synes mus smaker som, som.. Ja, smaken av det er anyway fantastisk. Elsker og slikke våt mus. Og dama mi elsker det også.. Om du bruker tonga di rett rundt klitoris kommer hun, og hun kommer til og d-i-g-g-e det og være fornøyd med alt annet etterpå.. Som sagt, det er ikke størrelsen på våpenet som teller, men hvordan man skyter. go on.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Hva som er godt med det da?Smaken av urin kanskje? 9288221[/snapback] Har du noen gang slikket en jente? Etter hva jeg har hørt smaker det helt likt hva armen din smaker. Jenter tørker seg gjerne etter at de har tisset, men smaken om de dusjer hver dag, og rett før de drar på fest, ville uansett ikke vært der. 9288410[/snapback] Når jenta blir våt, innholder det våte urin, belive it or not. Er kølla di liten, stapp armen oppi. Endret 19. august 2007 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Når jenta blir våt, innholder det våte urin, belive it or not. Er kølla di liten, stapp armen oppi. 9313072[/snapback] Det vet jeg faktisk, men det smaker vel heller lite. Dessuten er urin veldig sterilt, drikk det om du tørster i hjel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå