Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Er det forsatt håp for penisen min? :/


Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg vet ikke om det er bak mål å få svar fra en homse, men.. jeg prøver meg. :p (Er bruker på forumet, men lite interessert i å få legningen min søkbar.)

 

jeg er omtrent like gammel som trådstarter (17 om rundt et halvt år), men min penis er omtrent 18cm lang. og helt ærlig.. det er litt i meste laget, for jeg er ganske lav og spinkel. man må huske å tenke på høyde og kroppsbyggning om man først skal vurdere størrelse..

 

anywayzz, poenget med innlegget mitt er at sexen er like god med en penis på 13cm som med en på 18cm. har selv hatt sex med en som hadde rundt 13-14cm. det var ganske digg, for den var mye lettere å suge enn en 18-centimeter. jeg hadde det like fint med han som jeg har hatt med andre. all erfaring jeg har hittil (noe som i sammenheng med alderen min ikke er så utrolig mye, men..) peker til at så lenge man har rundt gjennomsnittelig lengde (15cm +/- 3-5cm) så har det lite å si på nytelsen, og uansett om man er over eller under snittet, så er det noen små ulemper og fordeler med begge deler, men det er ingenting å henge seg opp i. om man er glad i gutten, så går det bra uansett.

Lenke til kommentar

Eg såg tilfeldigvis på Playboy Mansion her om dagen og der vart damene spurt om lengde var viktig. Ho eine svarte kontant ja, hadde mannen for liten penis så var vedkommande totalt uaktuell.

 

Det kom altså frå ei blond dame som er kjærast med ein 81 år gammal mann som for sikkerhets skuld har to andre kjæraster.

 

Ikkje bry deg om dette, det er ikkje stort du kan gjere med saken uansett. Akten består av veldig mykje meir enn penetrering, ein brukar lengre oppe sa det ganske bra:

Hvis jenta i det hele tatt bryr seg om det, så er hun bare trash... Find someone else
Lenke til kommentar

Hvor er det mest vanlig å måle egentlig? Hvis jeg måler ovenfor penisen så er den 13.5 og når jeg måler fra en av sidene så er den 14.5 og når jeg måler under og opp så er den 14 cm. Hvor er rett å måle?

Lenke til kommentar
Hvor er det mest vanlig å måle egentlig? Hvis jeg måler ovenfor penisen så er den 13.5 og når jeg måler fra en av sidene så er den 14.5 og når jeg måler under og opp så er den 14 cm. Hvor er rett å måle?

9287051[/snapback]

Slutt og bry deg om hvor stor penisen din er :)

 

Å måle i alle vinkler har ingen hensikt.

Lenke til kommentar

Størrelsen din er ikke det viktigste, det er hvordan du bruker den. Slik lyder klisjéen, men jeg har en viss følelse av at det er sant. Du kan ha så stor kuk du bare vil, gjerne 15 meter, men hvis du ikke bruker den til annet enn bare ut og inn så blir ikke sex en nytelse for dama uansett.

 

Vaginale orgasmer tilhører sjeldenhetene faktisk, de aller fleste trenger også at koseknappen stimuleres under samleiet. Det er flere måter å oppnå dette på.

 

1. Du kan bruke fingrene.

2. Hun kan bruke fingrene.

3. Stillinger og teknikker hvor penisrota eller penis "gnukker" mot koseknappen.

4. Vibrator eller vibrerende egg er også en slager.

 

Du skal ikke føle deg som en dårlig elsker hvis du bruker vibs på partneren din, ganske enkelt for at alle ikke er like. Både jenter og gutter tenner på forskjellige ting. Jenter har i større grad vanskelig for å få orgasme enn oss gutta.

 

Dessuten, er kuken din for lang så kommer du til å stange. I enkelte stillinger kommer du også dypere, enn andre. Hvis du tar jenta/gutten bakfra så kommer du lenger inn i det hulrommet du ønsker nærkontakt med. Dermed er det større mulighet for å stange, noe som ikke er behagelig hverken for den ene eller den andre - bare sånn at du vet det.

 

Så for å svare mer direkte på spørsmålet ditt, nei kuken din er ikke fortapt. Den er fult ut brukbar til den jobben den skal gjøre. Må du hjelpe til med fingre så er det ikke pikken din sin feil, det er ikke sikkert at du gjør noe galt eller er utilstrakkelig på noen som helst måte.

Lenke til kommentar
Hva som er godt med det da?

Smaken av urin kanskje?

9288221[/snapback]

Har du noen gang slikket en jente? Etter hva jeg har hørt smaker det helt likt hva armen din smaker. Jenter tørker seg gjerne etter at de har tisset, men smaken om de dusjer hver dag, og rett før de drar på fest, ville uansett ikke vært der.

Lenke til kommentar
Ja det funker nok å bruke den men er redd for at jenta ikke skal bli fornøyd med størrelsen.

9281789[/snapback]

 

hmmm..det kommer vel helt ann på jenta, de aller fleste tror jeg ikke bryr seg så veldig om det, noen jenter liker vel heller peniser på 13-14 enn 19 osv.

9281858[/snapback]

Er det vanlig? I så fall er jeg fortapt :ermm:

 

Vil ikke skryte, men om det er sant så har jeg et lite (stort) problem :innocent:

Endret av micke090
Lenke til kommentar

Har selv rundt samme lengde, og synes det kan bli litt problematisk i enkelte stillinger, bl.a. med jenta på toppen. Blir de "ivrige" nok rir de seg rett av hesten, for å si det sånn. I tillegg er det vel en større del av "jukket" som skjer ved at eget skinn strekkes, enn an hele penisen beveger seg mot skjedeveggen, noe som vel fører til nedsatt opplevelse for jenta. En løsning er kanskje omskjæring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...