olear Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Brenner alltids på høyeste hastighet, aldri hatt et eneste problem. Hvordan greier dere egentlig å brenne "feil"? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Vet ikke hvordan det skjer. Pleier å brenne på høyest hastighet selv. Men en gang skulle prøve Backtrace, så måtte jeg brenne på 4x for at jeg skulle kunne logge inn i livecd-en. Dersom jeg brente på litt høyere så ble passordet feil. Endret 10. oktober 2007 av Blackslash Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Brukte noe som het "Wubi". EDIT: "Kernel panic - not syncing : IO-APIC + timer doesn't work. Boot with apic=debug and send a report. Then try booting with the 'noapic' option." etter jeg har valgt os så må jeg reboote... Endret 10. oktober 2007 av CustomTP Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Kernel panic - not syncing : IO-APIC + timer doesn't work. Boot with apic=debug and send a report. Then try booting with the 'noapic' option. Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 dette står det en plass: "You need to edit /wubi/boot/grub/menu.lst and append it to the line that starts with "kernel" " filen.. # examples # # title Windows 95/98/NT/2000 # root (hd0,0) # makeactive # chainloader +1 # # title Linux # root (hd0,1) # kernel /vmlinuz root=/dev/hda2 ro /wubi/boot/grub/menu.lst slik eller # examples # # title Windows 95/98/NT/2000 # root (hd0,0) # makeactive # chainloader +1 # # title Linux # root (hd0,1) # kernel /wubi/boot/grub/menu.lst ?? Lenke til kommentar
Bruker30050 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) ... hvorfor har du egentlig utkommentert alle boot-linjene dine? Men uansett. Klask ned "e" to ganger når maskina starter, og legg "acip=debug" til på slutten av kernel-linja. Endret 10. oktober 2007 av Bruker30050 Lenke til kommentar
saxin Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 ... hvorfor har du egentlig utkommentert alle boot-linjene dine? Dette er bare eksempler som ligger i fila for å vise hvordan et typisk oppsett ser ut. Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 ... hvorfor har du egentlig utkommentert alle boot-linjene dine? Men uansett. Klask ned "e" to ganger når maskina starter, og legg "acip=debug" til på slutten av kernel-linja. jeg kjører både xp og ubuntu, så må velge os i starten... har dette noe å si? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå