Gå til innhold

Beste "venne-abbonement" ?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal nå flytte sammen med dama mi, og vi tenkte å skaffe oss et venen abbonement så vi kan ringe gratis til hverandre. Er jo til hverandre vi ringer mest så.

Derfor lurte jeg på:

Er det noen av disse abbonementene som er helt gratis mot hverandre?(altså inngen oppstartsavgift)

Hvem går for å være mest gunstig av dem?

Tenker også på med tanke på å ringe andre uten det abb.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du bor sammen med dama de så tror jeg at det er gunstigere å starte Fri-Familie? Der er det ingen startavgift, månedsavgift eller at det koster noe å ringe. Tror Telenor er billigst på dette, med at man kan sende sms (?) og mms gratis til hverandre.

Lenke til kommentar
Er det ikke bedre å skaffe seg  chess friends.

Da ringe du gratis,sms og mms'er gratis til de som har det abb.

9282739[/snapback]

Eller en fin kombinasjon av alt ovenfor. Med Trådløs Familie hos NetCom ringer dere gratis, sender SMS og MMS gratis. Og med NetCom Venner, som dere kan legge på stort sett hvilket som helst abonnement ringer dere gratis (kun oppstart) til alle andre som har NetCom.

Og hverken hos Tele2, NetCom eller Telenor er det noen som bestemmer hva en "familie" er. Flytter dere sammen så er dere jo en liten "familie" uansett ;)

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp sjekket opp akkurat dette. Jeg kom fram til at Chess Touch med Friend funksjonen er billigst.

Du kan også måle ut hva som er billigst for deg på telepriser.no der finner du en kalkulator som regner ut hva abb du bør gå for i forhold til forbruk osv.

Mvh

-Shaft-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...