NorthernAvenger Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Heisann kommer fra kullet som IKKE får støtte til PC gjennom skolen så jeg får nøye meg med en billig sak. Noen som har noen forslag? Kjøpte akkurat den bærbare fra Coop til 5k... ikke gjør det.(lets just leave it at that) Uansett ser jeg etter en ny laptop som ikke er bak mål for skolebruk. Batteritid er viktig 1,5t++ Minst 1Gb Ram helst 80Gb+ lagringsplass Ikke større enn 15,4' skjerm Har sett på : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=337434 Litt liten prosessor kanskje? Noen gode råd? Lenke til kommentar
n0b0dy Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 C300 er jo et godt alternativ. Her med core duo(t2350) prosessor. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg har noen gamle thinkpads som støtter alle kravene dine om du kjøper nytt batteri til dem.... Skolepc har ingen større krav. Det krever så og si ingenting å kjøre office og paint/photoshop cs3 (Det funker fett på 933mhz og 512mb ram liksom...). Det eneste er at det ofte er å foretrekke lettere og stillere maskiner enn ellers. Jeg kan anbefale deg å se etter 14" om du skal ha den med på skolen hver dag. Ellers blir det fort litt vell tungt. Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Fant også http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=29043&cid=5546 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Den er ikke av det mest robuste slaget, men et generelt godt kjøp for prisen. Om du ikke har lyst til å bruke 10000 på pc så virker det alternativet veldig bra. Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Den er ikke av det mest robuste slaget, men et generelt godt kjøp for prisen. Om du ikke har lyst til å bruke 10000 på pc så virker det alternativet veldig bra. 9281186[/snapback] Har en relativt kraftig stasjonær for spilling o.l. Trenger bare en vanlig bærbar med dugende batteritid. Tror jeg kommer til å gå for Acer'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå