HowCome Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hei! Jeg kjenner ikke så mange som er over 19 år pga. min alder... derfor lurer jeg på: Er det mer vanlig å gå på unviersitet eller å ikke gå? Er det unormalt å slutte på skolen etter videregående? Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Spørs litt hva slags linje man har gått på... Jeg gikk på allmennfag og så og si alle jeg kjenner går på universitetet/skal begynne. Er liksom det man kan gjøre ved å gå allmennfag Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Er det 1/10 nordmenn som går på universitet? Mener å ha hørt et tall som ligger i de baner i en forbindelse der man sammenlignet Norge med Kina, der bare 1/10 000 får gå på universitet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Spørs litt hva slags linje man har gått på... Jeg gikk på allmennfag og så og si alle jeg kjenner går på universitetet/skal begynne. Er liksom det man kan gjøre ved å gå allmennfag 9280478[/snapback] Du glemte: -Forsvaret (Utdannelse) -Teknisk fagskole -Høyskole og sikkert noen til.. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Ja, du må ikke glemme: -Kassa på rimi Det er absolutt ikke unormalt å slutte på skole etter vidregående. De fleste som går yrkesfaglig utdanning på vidregående (snekkere, elektrikker, mekanikere) går ut i lære etter skolen. Disse kan også velge å ta et ettårig forkurs for ingeniørutdanning, og så fortsette på høyskole/universitet, men de færreste gjør dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå