jonnypuma Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Har vista 64-bit Premium som oprativsystem.Greia er at jeg bruker bitlord,"henter" ned noe på nette.Men jeg finner ikke download mappa.Noen som har hatt problem med dette? Finnes det er et 64-bit nedlastings program..? Jeg ser når jeg henter ned noe at det legger seg i c:.../download .Men mappa er ikke der.. Håper det er ok og spør om dette,her.. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det har ihvertfall tvilsomt noe å gjøre med at du har 64 bit vista. Søk etter filene du har lasta ned. Sjekk kanskje også om brukeren din har tilgang til å lagre filer på det stedet. Prøv evt å bytt nedlastingsmappe til noe annet enn program files. Jeg har ikke brukt bitlord så skal ikke si for mye her. Men bruk utorrent istedet Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Denne ligger nok et annet sted siden vista ikke liker at programmer skriver til C så lagrer de det i en såkalt "Virtual store". Sjekk C:\Users\brukernavn\AppData\Local\VirtualStore\Program Files eventuelt andre steder i C:\Users\brukernavn\AppData\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå