Majin Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 hei, jeg driver å tester en myte og lurte på om noen hadde et program eller vet om et som kan spiller forskjellige musikkfiler baklengs, i normalt tempo. ikke slik at jeg må selv styre tempo som en dj... gjerne et som er enkelt og bruke takk! Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Dette er enkelt å få til med Audacity. Lenke til kommentar
Majin Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Dette er enkelt å få til med Audacity. 9280286[/snapback] gratis?? Lenke til kommentar
Majin Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Ja. 9280323[/snapback] når jeg trykker på downloads på den siden så komer jeg kune til et 3 step payment side.. hvor er det jeg skal klikke for å få programmet gratis? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Rart. Du får laste ned herfra istedenfor da. Lenke til kommentar
Majin Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Rart. Du får laste ned herfra istedenfor da. 9280602[/snapback] den funker takk for hjelpen Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 når jeg trykker på downloads på den siden så komer jeg kune til et 3 step payment side.. hvor er det jeg skal klikke for å få programmet gratis? 9280579[/snapback] Hmm, det er mulig at linken til Mevon er en side som misbruker Audacity for tvilsomme hensikter uten at han visste dette selv, f.eks om det var fra et søkeresultat. De offisielle Audacity-sidene, med gratis og ekte nedlasting, finner du her Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Åja, det var jeg ikke klar over. Jeg linket bare til første treff på google. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Det er vel ikke myten om hva som blir sunget i "Queen - Another One Bites the dust"?..Denne myten stemmer nemlig.. Lenke til kommentar
Majin Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Sitat Det er vel ikke myten om hva som blir sunget i "Queen - Another One Bites the dust"?..Denne myten stemmer nemlig. nop, det er myten om led zeppeli sin stairway to heaven, den er sann.. starter der han synger, if theres a buzzdrum on ur headroll, til det verset er ferdig.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Queen - Another One Bites the dust baklengs der synger de. "It's time to smoke marihuanna" eller noe sånnt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå