Supervisor Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Selvfølgelig har jeg ikke fått noen svar ennå, og i går, 31/10/07, sendte jeg enda en mail til dem: Hei. Jeg svarte på deres mail at jeg ønsker tilsendt en iAudio A2 mediaspiller, men har fortsatt ikke mottatt den selv om det er gått 14 dager. Jeg har heller ikke mottatt noen svar fra dere. Når kan jeg forvente at jeg skal få mediaspilleren? Mvh ****** ********** Nå tenker jeg hvis jeg ikke får noen svar i løpet av fredagen, dvs. i morgen, vil jeg offentliggjøre navn på butikken og vil sikkert spørre dere igjen om hva kan jeg gjøre videre. Slik som saken er nå,virker det som om de fullstendig ignorerer meg. De hadde 16 dager på seg for å svare på en enkel mail, men har de gjort det? Nei. Dette er for enhver kritikk. Hva slags butikk ikke svarer på mail på 16 dager i en AKTIV retursak? Bare en... og navnet kommer i morgen (for dem som fortsatt ikke har gjettet hvilken butikk det dreier seg om). Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Bare legger inn en notis her. Det at trådstarter eventuellt offentligjør navnet på butikken, betyr IKKE at vi skal starte en diskusjon rundt denne butikken her. Vi skal hjelpe trådstarter videre . Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Kom tilfeldigvis over denne posten her, og ble sittende og lese gitt.. Fant meg 3D-briller og poppcorn, for DETTE var underholdning! hmm.. GO TRÅDSTARTER!! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Utrolig at butikker ikke svarer på mailehenvendelser raskere.. Hadde produktforespørsel til MPX her om dagen, fikk svar i løpet av noen timer... Håper de er like på retur.. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Skjedd noe mer i denne saken her, eller? Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Jeg ringte dem til slutt og fikk vite at de jobber med saken. De sa at de prøver å skaffe ny spiller fra Sverige og at det er innkjøpsavdelingen som jobber med det. Han som jobbet med support kunne ikke si noe mer. Det var egentlig en ganske hyggelig samtale. Så, jeg venter. Lenke til kommentar
Lstn12 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 At du får en brukt spiller tilbake er overhode ikke akseptabelt. Du leverte inn en spiller fra iaudio a2 og skal ha tilsvarende eller bedre vare tilbake. Med tilsvarende menes ikke en tilsvarende brukt mobil. I tillegg har du i det minste krav på samme spesifikkasjoner. Disse spesifikkasjonenen er jo grunnlaget for kjøpet. Faller grunnlaget for kjøpet bort bør du heve. Også viktig å huske på at du ikke trenger å vente i lang tid på omlevering av varene. Etter 4 uker ville jeg definitivt hevet kjøpet. Husk også at det ikke spiller noen rolle hva selger skulle mene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå