nordin Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Hei. Studerer i utlandet for tiden og har ikke mulighet til å hjelpe familien med PC-problemer. Bare 5 dager etter at jeg reiste har den ene maskina i huset sviktet. Den klarer visstnok ikke å starte Windows. Følgende feilmeldinger dukker opp: system defect or corrupt, system 32 drivers ntfs system enter the original cd and press r Noen som vet hvordan de kan løse dette? På forhånd takk! Endret 27. august 2007 av nordin Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Det står ikke tilfeldigvis en eller annen CD i som maskinen prøver å boote fra? Ellers kan det ha skjedd at Master Boot Record har blitt ødelagt, eller ... en eller annen ting som uansett ikke er enkel å fikse pr. distanse. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Stort sett når du får den erroren der, så mangler det noen filmer.. jeg har alltid fikset dette ved å legge inn windows på nytt.. Lenke til kommentar
Sio Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg har ikke mye peiling på PCer, men jeg har aldri klart å starte windows når en MP3spiller/ekstern harddisk/mobiltelefon/diskett/cd/printer har vært koblet til. Sikkert flere ting som vil hindre en slik oppstart, men dette er kun de tingene som har stoppet meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå