Gå til innhold

Trådløs hustelefon til hotell (Hussentral)

Anbefalte innlegg

Hei!

Er klar over at dette kanskje er litt feil forum å poste dette på, men prøver allikevel :)

Trenger anbefalninger på trådløs hustelefon (ISDN).

Kravene jeg har, er:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Rimelig pris (Skal ha to stk.)

Bør være liten og hendig...

Funksjoner:

Se nummer på innkommende samtale.

Mulighet for å sende innringer fram og tilbake mellom telefonene. (Dersom dette er mulig? :hmm: )

Telefonene skal brukes på et hotell der de skal ha en telefon i resepsjonen og en annen på kontoret, og derfor hadde det vært fordel om det hadde gått an å sende innringer fra resepsjonen til kontoret og omvendt :) Håper dere skjønner hva jeg mener... :p

Edit: Leif + Endret tittel...

Takker for svar :thumbup:

Endret av Elanes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjekk ut Siemens Gigaset. Har brukt disse i mange år, nå kommet opp i 5 håndsett (!?) hjemme.

Sjekk de ulike Gigaset modellene her

9280135[/snapback]

Har hørt at de skal være bra ja :) Men det er nok så viktig at den har en slags hussentral funksjon, eller hva du enn vil kalle det... (Linken gir deg en forklaring på omtrent hva jeg mener... Men det er en fordel at det er vi på hotellet som velger å sende kunden videre, og ikke kunden selv som velger hvor den skal hen ved å velge seg fram med "trykk 1 eller 2"-menyen).

Edit: Leif

Takker :)

Endret av Elanes
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

De fleste Gigaset er "full featured" sentraler. Alle har basis funksjonalitet som å overføre eksterne/interne samtaler mellom internummer. Du kan styre det meste.

Jeg benytter av et hjemmekontor så når noen ringer det nummeret ringer det først 2 ganger på kontoret før de andre apparatene ringer. Sentralen er koblet til en PC så jeg kan holde orden på alle samtaler jeg har mottatt og ringt. Dette bare som eksempler.

Begrensningene her i forhold til "store" sentraler går på antall innkommende linjer og antall interne apparater (maks 8), ikke funksjonalitet.

Gå inn på sidene i linken og les, last evt. ned noen manualer til håndsettene om du lurer på hva du kan gjøre med disse telefonene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Gå for f.eks Gigaset SX303 og kjøp et ekstra håndsett eller to. De har den (som du ser) i flere nettbutikker og sikkert på Elkjøp, Lefdal og denslags.

Gigaset er ikke det billigste du får, men er av bra kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...