JC81 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hei. Noen som har erfaring med å sjekke inn på nett hos British Airways? Skal til NYC og mellomlander på Heathrow. Står på nett at online innsjekk åpner 24 timer før avgang. Kan jeg få sjekket inn hele strekningen online OSL-LHR-JFK 24 timer før avgang FRA OSLO, eller er dette først mulig 24 timer før avgang fra Heathrow? Hvis flyet går f.eks. kl 10 fra Oslo, så tolker jeg det som at man kan starte online innsjekk kl 10 dagen før. Men hvis flyet fra London videre til New York først går f.eks. kl 14, kan jeg sjekke inn hele min reise fra kl 10 dagen før, eller er dette først mulig fra kl 14? Håper folket skjønte spørsmålet Lenke til kommentar
MissCB Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Du kan sjekke inn hele strekningen fra kl 14, sjekker du inn kl 10 dagen før kan du kun sjekke inn første del og da må du sjekke inn videre på gamle måten. Så anbefaler at du venter noen ekstra timer ja Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Takk for svaret. Jeg ringte faktisk BA og pratet med en kar. Han sa at det ikke var noe konsekvent regel på det. Ofte så får passasjerne sjekket inn for hele strekningen 24 timer før første avgang, dvs at man kan sjekke inn hele veien allerede kl 10 dagen før. Andre ganger går ikke det. Han hadde ikke noe forklaring på hvorfor det var slik. Hvis man måtte vente til avgangen fra London og denne gikk kl 14 London-tid, så kunne man først sjekke inn når klokka var 15 i Norge. Dette fordi London ligger 1 time bak oss... Ble med andre ord ikke mye klokere. Var bare å prøve... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå