Gå til innhold

Negative sider ved mac på skolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Omg.. Det får da være grenser hvor sikkert skolen skal beskytte nettet sitt..

På Randaberg VGS der jeg går, får man bare opp en side når man åpner nettleseren der man må skrive inn brukernavn og passord..

Hvis en skole hadde tvunget meg til å installere software for å gå på nett hadde jeg sagt neitakk på flekken å skaffa meg telenor trådløst bredbånd..

Hvilken linje, og hvilket år går du?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Kommer helt ann på.. Det er VELDIG mye som går mye fortere å gjøre for hånd enn å måtte gå inn å endre understreking osv.. Du kan nok finne svaret fortere med det vil ta deg lengre tid å skrive det opp.

Quoted for truth

Så fort man begynner å må sette inn integraler, summetegn og vektorpiler er det et sant hor å legge inn formler på maskin i forhold til å skrive dem inn for hånd. De lærer lite nok matematikk på VGS allerede om man skal sose vekk enda mer tid på å gjøre det på datamaskin. :wee:

Men du som får opp at du må skrive inn brukernavn/passord på nettlesere: hvis lar den innloggede nettleseren stå åpen og åpner en ny, får du det opp en gang til? Jeg har det nemlig sånn på min maskin når jeg logger den på universitetsnettverket om jeg ikke har logget den på airport i tillegg.

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
Hvilken linje, og hvilket år går du?

Studiespesialisering som det så fint heter, 2 året! :)

Men du som får opp at du må skrive inn brukernavn/passord på nettlesere: hvis lar den innloggede nettleseren stå åpen og åpner en ny, får du det opp en gang til? Jeg har det nemlig sånn på min maskin når jeg logger den på universitetsnettverket om jeg ikke har logget den på airport i tillegg.

Får det opp en gang. Hvis jeg lukker lokket på macen eller restarter den får jeg opp på nytt. Tror og at hvis den står åpen og ikke bruker nettet i det heletatt på 2 timer så blir man logget ut. Men vil ikke få opp ny login på ett nytt vindu nei.

Kan legge til at det funker fett med nettet på iPod touchen og! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...