nadezico Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 synes det røde lyset fra sunbeam vifta inn i kabinettet??? jeg vil ha svar!!!!!! Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 nei det røde lyset fra sunbeam-viften min vises ikke!! til dere som tror jeg er fargeblind; Det bildet jeg har lagt ut viser GAMLE bilder av casemodden. NÅ har jeg rød folie rundt den LILLA katoden. Slik at katoden NÅ lyser RØDT Grunnen til at lyset fra sunbeam-viften ikke vises er at jeg har en [skit] IBM HD bak viften + masse kabelspagetti :wink: (=pyntevifte) Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 nå har jeg fått inn lys og mere dritt også! se bilder her: www.home.no/venom Lenke til kommentar
jst_productions Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 katodene far microplex er mye bedre enn 3dfcool sine. (syntes jeg). jeg kjøpte mine katoder på 3dfxcool for 4 måneder siden. (sånne man måtte kutte og ordne litt med for å få kobla til) Tror de har fått inn noen nye typer nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå