Gå til innhold

Mitt vindu prosjekt.


Anbefalte innlegg

har nå satt in vindu, utskjæringa var greit men så skulle vinduet og listen istalleres. fy f*en jeg sleit! måtte få min stefar til og fikse det da jeg var 1 hakk unna og fullstendig klikke og rassere hele døra. (takk geir)

HER er i allefall resultatet, ble bra bortsett fra en ting. ble litt merker (se hvite streker rundt vinduet) fordi jeg var for lat til og teipe. men det duger!

Vad Tycks?

 

-vnm

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det blei skikkelig raatt!

Har skjaert ca. likt som ditt :)

Det blei virkelig bra, men skal du ha lys i den?

 

Jeg må vel bestille noe lyd siden alle maser om det :wink:

 

Stili daa... Men ka me å ha vindu på toppen åsså?, men du! 1. tips! Rydde litt opp i kablene dine! , fikk det samme tipset av mine kamerater!

 

jeg skal bestille viftestyring om få dager. da blir jeg kvitt klasene med kabler og da skal jeg stripse opp allt og ordne.

Lenke til kommentar
har nå satt in vindu, utskjæringa var greit men så skulle vinduet og listen istalleres. fy f*en jeg sleit! måtte få min stefar til og fikse det da jeg var 1 hakk unna og fullstendig klikke og rassere hele døra. (takk geir)

 

:lol: Har nettop fixet meg vindu jeg oxo. Tror jeg ga opp 20ganger og sa at jeg aldri skulle røre det forpxxte kabinettet igjen! Var på nippen til å kaste det til pisis ut av varandadøra, da min kjære far kom meg (og kabinettet) til undsettning! (hadde SÅÅÅ lyst til å brette sideplaten sammen)

 

Men vi fikk det til :woot:

 

http://home.no.net/suzukixx/vindu.jpg

Lenke til kommentar
har nå satt in vindu, utskjæringa var greit men så skulle vinduet og listen istalleres. fy f*en jeg sleit! måtte få min stefar til og fikse det da jeg var 1 hakk unna og fullstendig klikke og rassere hele døra. (takk geir)

 

:lol: Har nettop fixet meg vindu jeg oxo. Tror jeg ga opp 20ganger og sa at jeg aldri skulle røre det forpxxte kabinettet igjen! Var på nippen til å kaste det til pisis ut av varandadøra, da min kjære far kom meg (og kabinettet) til undsettning! (hadde SÅÅÅ lyst til å brette sideplaten sammen)

 

Men vi fikk det til :woot:

 

http://home.no.net/suzukixx/vindu.jpg

 

Likte den girllen i fronten! :D, Vindu var TØFT! :woot:

Lenke til kommentar
:woot:  

 

takker :D  

 

joda, riktig som en sa, jeg har en rød sunbeam vifte bak grillen.

 

kan legge til :

http://home.no.net/suzukixx/Bilde.jpg

 

Er ganske fornøyd med jobben selv, men det ser litt pussig ut med fronten hvit så den skal lakkes den oxo :wink:

 

øyh! hvor kjøpte du den grillen?

og forresten jeg har tenkt og bestille fra 3dfx cool, de katekodene er vel like gode som microplex sine? skal bare en en katekode i bunnen av kabinettet. orker ikke skvise inn flere.

Lenke til kommentar
:woot:  

 

takker :D  

 

joda, riktig som en sa, jeg har en rød sunbeam vifte bak grillen.

 

kan legge til :

Bilde.jpg

 

Er ganske fornøyd med jobben selv, men det ser litt pussig ut med fronten hvit så den skal lakkes den oxo :wink:

 

Jeg har gjort noe av det samme bare at jeg har BioHazard Grill i fronten med en Sunbeam tricolor vifte bak grillen... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...