venomzorg Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 har nå satt in vindu, utskjæringa var greit men så skulle vinduet og listen istalleres. fy f*en jeg sleit! måtte få min stefar til og fikse det da jeg var 1 hakk unna og fullstendig klikke og rassere hele døra. (takk geir) HER er i allefall resultatet, ble bra bortsett fra en ting. ble litt merker (se hvite streker rundt vinduet) fordi jeg var for lat til og teipe. men det duger! Vad Tycks? -vnm Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Det blei skikkelig raatt! Har skjaert ca. likt som ditt Det blei virkelig bra, men skal du ha lys i den? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Stili daa... Men ka me å ha vindu på toppen åsså?, men du! 1. tips! Rydde litt opp i kablene dine! , fikk det samme tipset av mine kamerater! :wink: Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Det blei skikkelig raatt!Har skjaert ca. likt som ditt Det blei virkelig bra, men skal du ha lys i den? Jeg må vel bestille noe lyd siden alle maser om det :wink: Stili daa... Men ka me å ha vindu på toppen åsså?, men du! 1. tips! Rydde litt opp i kablene dine! , fikk det samme tipset av mine kamerater! jeg skal bestille viftestyring om få dager. da blir jeg kvitt klasene med kabler og da skal jeg stripse opp allt og ordne. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Jeg skal modde inn ei 230V 40W pære som jeg har malt grønn. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Lyser det bra hvis jeg setter en 30CM kald katekode i bunnen av kabinettet?! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Ja, de katodene lyser sterkt! Jeg vil anbefale deg å kjøpe de på microplex, når de får de inn om noen dager. Kjøp også den sound greia til katodene, da blir det phet! Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 har nå satt in vindu, utskjæringa var greit men så skulle vinduet og listen istalleres. fy f*en jeg sleit! måtte få min stefar til og fikse det da jeg var 1 hakk unna og fullstendig klikke og rassere hele døra. (takk geir) Har nettop fixet meg vindu jeg oxo. Tror jeg ga opp 20ganger og sa at jeg aldri skulle røre det forpxxte kabinettet igjen! Var på nippen til å kaste det til pisis ut av varandadøra, da min kjære far kom meg (og kabinettet) til undsettning! (hadde SÅÅÅ lyst til å brette sideplaten sammen) Men vi fikk det til http://home.no.net/suzukixx/vindu.jpg Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 har nå satt in vindu, utskjæringa var greit men så skulle vinduet og listen istalleres. fy f*en jeg sleit! måtte få min stefar til og fikse det da jeg var 1 hakk unna og fullstendig klikke og rassere hele døra. (takk geir) Har nettop fixet meg vindu jeg oxo. Tror jeg ga opp 20ganger og sa at jeg aldri skulle røre det forpxxte kabinettet igjen! Var på nippen til å kaste det til pisis ut av varandadøra, da min kjære far kom meg (og kabinettet) til undsettning! (hadde SÅÅÅ lyst til å brette sideplaten sammen) Men vi fikk det til http://home.no.net/suzukixx/vindu.jpg Likte den girllen i fronten! , Vindu var TØFT! Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 hvordan klarte du å ha det røde lyset bare på grillen?? var det en rød vifte det ellår?? konge var d!! nice arbeid! Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 takker joda, riktig som en sa, jeg har en rød sunbeam vifte bak grillen. kan legge til : Er ganske fornøyd med jobben selv, men det ser litt pussig ut med fronten hvit så den skal lakkes den oxo :wink: Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 takker joda, riktig som en sa, jeg har en rød sunbeam vifte bak grillen. kan legge til : http://home.no.net/suzukixx/Bilde.jpg Er ganske fornøyd med jobben selv, men det ser litt pussig ut med fronten hvit så den skal lakkes den oxo :wink: øyh! hvor kjøpte du den grillen? og forresten jeg har tenkt og bestille fra 3dfx cool, de katekodene er vel like gode som microplex sine? skal bare en en katekode i bunnen av kabinettet. orker ikke skvise inn flere. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 katode, nicht katekode grillen har jeg kjøpt på microplex. Jeg var missfornøyd med det "lilla-lyset", det var hvit. Derfor har jeg nå tatt rød plastfolie rundt det. Det ble absolutt bedre! Lenke til kommentar
ZaLPhoN Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 takker joda, riktig som en sa, jeg har en rød sunbeam vifte bak grillen. kan legge til : Er ganske fornøyd med jobben selv, men det ser litt pussig ut med fronten hvit så den skal lakkes den oxo :wink: Jeg har gjort noe av det samme bare at jeg har BioHazard Grill i fronten med en Sunbeam tricolor vifte bak grillen... Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 du sa du var misfornøyd me det lilla lyset?? mener du at de 'røde' led'ene lyser mer lilla aktid enn rød lissom?? Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg har en lilla katode inni kabinettet. Den lyser liksom ikke lilla men mer hvit. Derfor har jeg tatt rød folie rundt katoden slik at den blir rød istedet. u guys see? Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 det så ut som om du hadde blått katode i kabinettet ditt =) hoho du er rar...eller e rdu farge blind? Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 synes den røde fargen i kabinettet?(den fra vifta altså Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Virkelig knall! Lekkert venomzorg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå