Godlike Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Hei, Jeg har et lite problem når det gjelder å forandre på størrelsen av systempartisjonen (C:\) på min bærbare pc. Når laptopen ble anskaffet var det en "gjennopprettings partisjon" som lå før systempartisjonen. Denne har jeg slettet nå f.eks diskbehandling hos meg. (begynnelsen av disk) | - utildelt plass - | - systempartisjon - | - 'lagringspartisjon' - | osv I dag prøvde jeg med Partition Magic og utvide systempartisjonen (med den utildelte plassen selvsagt), men dette ville ikke fungere. Fikk ingen melding om å starte på nytt osv. Har brukt dette programmet til størrelsesendringer av andre partisjoner og det har fungert. Jeg vil gjærne utnytte den ledige plassen jeg har foran systempartisjonen, men ønsker ikke å ta en fresh install av windows. Noen som kan anbefalle et annet partisjoneringsprogram som har vært borti lignende problem? (litt usikker på om jeg har postet riktig, ønsker da at moderator flytter emnet hvis det er tilfelle) Endret 14. august 2007 av Godlike Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Jeg er svært utålmodig av natur så jeg testet ut med et program som heter Acronis Disk Director Suite og det funket som bare det gøtt! Lenke til kommentar
KAS Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Vil bare føye til at Partition Magic ikke bør brukes mer da det ikke lenger oppdateres og flere brukere har meldt om uheldige utfall ved bruk av det. Partition Magic er død og begravet. Bare glem det. Foruten Acronis Disc Director kan også disse være verdt å titte på (for andre interesserte som leser denne tråden): Easeus Partition Manager Paragon Partition Manager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå