pappa75 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Har du et navn, eller ringte du bare sentralbordet hos Ford Norge? Nesten litt skummelt å ringe dit også... Har jo fortsatt et ørlite håp om at jeg skal få bil i år Hvis dette blir avkreftet så kan det bli en trist jul Lenke til kommentar
NyFord Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ring og spør etter Petter Johannessen. Han er salgsdirektør og en veldig hyggelig kar. Good luck Lenke til kommentar
pappa75 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Da har jeg også snakket med ham. Veldig hyggelig kar som dessverre ikke hadde tilgang direkte inn i produksjonssystemet. Men han skulle sende meg en mail når han som hadde tilgang var tilbake på tirsdag, så nå krysser jeg fingrene og ser for meg en laaaang helg med venting Lenke til kommentar
Forden Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Bestilte s-max 16/8 hos forhandler,men dette var en bil som hadde ligget i bestilling siden april. Vi fikk i dag vite at levering blir i begynnelsen av desember, da bilen blir produsert ca 15 nov. Lenke til kommentar
pappa75 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Da har vi også fått dato! Praten med Ford Norge ga superraske resultater, og i dag fikk vi vite at bilen er planlagt produsert 17 november. Så da blir det julegave til far i år også Lenke til kommentar
AnRe Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Samme beskjed her. Produksjonsdato i slutten av november. Bestilt 06.08.07. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Avbestill og bestill dere ordentlig bil! BMW!! Lenke til kommentar
Harry_Bosch Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Avbestill og bestill dere ordentlig bil! BMW!! Ja, helt enig!! For prisen av en S-mMax kan man få en romslig og diger 3 serie. Jeg er helt sikker på at hele familen - mor, far, datter, sønn, svigermor, bestemor og pluto, vil elske å dra på tur sammen i en flott 3 serie. Hvor stor motor er det i 3-serien forresten? 1.6 liter eller 1,8 liter? Uansett, den er nok kjempesprek. Lenke til kommentar
pappa75 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Haha... Må ha 2 3-serier da. En til barnevogna og 1 til alt det andre. Nei nei... Tror vi holder oss til s-maxen gitt! Med automat så tror jeg familieidyllen blir perfekt på turer til østlandet + jobbkjøring i en og samme bil Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) F iks O g R eparer D aglig Endret 19. oktober 2007 av MicrolaXx Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hrmf... Gidd? B ig M oney W asted Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg kan trøste dere med at VW ikke er noe bedre når det gjelder leveringstid på nye biler. Men hos VW får man vertfall i det minste beskjed om hvor i løypa bilen befinner seg da. Har igjennom tidene bestillt meg 3 stk. splitter nye VW, og ventet like lenge hver gang. Faktisk opp til 8 mnd. Men dette ga min selger meg beskjed om, så det var ingen overaskelse. Hadde hele tiden en god dialog, og fikk ukentlig mail om hvor i systemet bilen befant seg. Alt fra hvor i produksjonen den befant seg, til hvilken ferge den kom til Norge med. Når det gjelder valg av Ford kontra BMW eller evt. en annen tysk bil, så trenger jeg kanskje ikke fortelle i hvilken rettning min smak trekker Lenke til kommentar
pappa75 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Varierer veldig fra type til type for hvert merke også tror jeg. Focus f.eks. kan vel leveres ganske raskt. Mondeo, s-max, galaxy og transit produseres på samme bånd i genk, og dermed påvirkes de alle av samme problemene. En i søsterselskapet vårt bestilte seg en passat i juli og fikk den nøyaktig 8 uker etter... Men jeg er helt enig i at et sånt system skulle alle, og spesielt ford i disse dager, hatt!! Hmmm... Får håpe de legger det ut på anbud, så skal jeg få sjefen min til å levere tilbud til dem. Jobber da i it-bransjen og er nerd på fulltid Lenke til kommentar
NyFord Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Mail fra selger. Bilen er produsert og levert transportfirma i Gent. Lenke til kommentar
Harry_Bosch Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Mail fra selger. Bilen er produsert og levert transportfirma i Gent. Gratulerer! Det var fornuftig av deg å ikke miste tålmodigheten. Det er nok ikke uten grunn at det er lange ventelister på den bilen. Lenke til kommentar
Darth_Vader Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Min bil er satt sammen, og er på vei :!: . Veldig fornøyd med det. Bilen ble skrudd sammen fredag 26. oktober, og bør da kunne leveres i løpet av uke 45. Lenke til kommentar
pappa75 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Kribler litt når jeg ser at det har løsnet litt her... Tiden frem til 17 nov når min er planlagt produser går veeeldig sakte Lenke til kommentar
Darth_Vader Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Kribler litt når jeg ser at det har løsnet litt her... Tiden frem til 17 nov når min er planlagt produser går veeeldig sakte Kjenner jo følgelig på dette daglig nå jeg også. Sto faktisk og gliste lnår jeg skrapte bilen for is i morges. Om to uker er bilen tint med dieselvarmeren, behovet for is-skraping er snart borte. Nå gleder jeg meg virkelig Lenke til kommentar
NyFord Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Bilen mottatt. Endelig kan jeg bruke energien på noe mer fornuftig. Den er verdt å vente på. Lenke til kommentar
AnRe Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Gratulerer så mye. Jeg har fått beskjed om levering i uke 50. Er forventningene innfridd? Gi oss noen detaljer takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå