Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ford S-max forsinket. Noen som vet noe?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Avbestill og bestill dere ordentlig bil! BMW!! ;)

 

Ja, helt enig!! For prisen av en S-mMax kan man få en romslig og diger 3 serie. :dribble: Jeg er helt sikker på at hele familen - mor, far, datter, sønn, svigermor, bestemor og pluto, vil elske å dra på tur sammen i en flott 3 serie. :ph34r:

 

Hvor stor motor er det i 3-serien forresten? 1.6 liter eller 1,8 liter? Uansett, den er nok kjempesprek. :tease::cry:

Lenke til kommentar

Jeg kan trøste dere med at VW ikke er noe bedre når det gjelder leveringstid på nye biler.

Men hos VW får man vertfall i det minste beskjed om hvor i løypa bilen befinner seg da.

 

Har igjennom tidene bestillt meg 3 stk. splitter nye VW, og ventet like lenge hver gang. Faktisk opp til 8 mnd.

 

Men dette ga min selger meg beskjed om, så det var ingen overaskelse. Hadde hele tiden en god dialog, og fikk ukentlig mail om hvor i systemet bilen befant seg.

Alt fra hvor i produksjonen den befant seg, til hvilken ferge den kom til Norge med.

 

Når det gjelder valg av Ford kontra BMW eller evt. en annen tysk bil, så trenger jeg kanskje ikke fortelle i hvilken rettning min smak trekker :)

Lenke til kommentar

Varierer veldig fra type til type for hvert merke også tror jeg. Focus f.eks. kan vel leveres ganske raskt. Mondeo, s-max, galaxy og transit produseres på samme bånd i genk, og dermed påvirkes de alle av samme problemene.

 

En i søsterselskapet vårt bestilte seg en passat i juli og fikk den nøyaktig 8 uker etter...

 

Men jeg er helt enig i at et sånt system skulle alle, og spesielt ford i disse dager, hatt!!

 

Hmmm... Får håpe de legger det ut på anbud, så skal jeg få sjefen min til å levere tilbud til dem. Jobber da i it-bransjen og er nerd på fulltid :thumbs::p

Lenke til kommentar
Kribler litt når jeg ser at det har løsnet litt her... Tiden frem til 17 nov når min er planlagt produser går veeeldig sakte :p

 

Kjenner jo følgelig på dette daglig nå jeg også. Sto faktisk og gliste lnår jeg skrapte bilen for is i morges. Om to uker er bilen tint med dieselvarmeren, behovet for is-skraping er snart borte. Nå gleder jeg meg virkelig :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...