Zoxc Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Antec's P182 har et dobbelkammer system som gjer standardvifta i bottnen av normale strømforskyninger ganskje unyttig. Bilde av P182: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Eg lurte på om det er noe brae strømforskyning som har vifte, evt. gitter på baksiden. Vis ikkje blir det vel en Corsair HX520W på meg. Her er systemet eg planlegger å kjøpe: Asus P5K-E/WIFI-AP Club3D GeForce 8800 GTS 320 MB Crucial BallistiX PC2-6400 2 GB (2 x 1GB) Intel Core 2 Quad Q6600 Nexus 120mm Real Silent Samsung SH-S183A/SH-S182D Samsung SpinPoint T166 500GB S-ATA Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Antec selv og OCZ har en del strømforsyninger med vifte bak. Men i kabinetter som dette fra Antec, så skal vel strømforsyningen sitte opp ned, så da vil den trekke luft fra kabinettet og ned i PSU. I denne testen ble det brukt en Corsair HX620W, og de så ikke ut til å ha noe videre problemer. (Om man ser på PSU-temp) Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Vifta i psuet vil suge luft helt fint selv om den er i bunn, det er plass nok både over og under. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå