cocay Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Ser etter en god, stille 80x80mm vifte. Gjerne med rødt lys. Har bare en 4-pins strømledning igjen, så jeg trenger sikkert 4-til-3pin kabel. Vet dere om noen gode vifter som kan kjøpes på nettet? Fint om vifta og kabelen kan kjøpes på samme nettbutikk, så jeg slipper så mye fraktgebyrer. Noen som vil hjelpe? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hva med denne? Kabler har jeg ikke peiling på (ikke vifter heller, egentlig) men jeg klarte å klikke meg inn på denne. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Overgangen du skal ha er vel egentlig 3 til 4 pinner og ikke 4 til 3 (microplex har begge deler, pass på at du får riktig). Viftevalget til Konnis støttes, men hvis du kan unnvære lyset så er Papst veldig bra vifter også. Hvilken CFM du velger kommer an på hva slags krav du stiller til støy og ytelse, men alle Papstene er bra. -G.G. Lenke til kommentar
Bjornivar Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Her har du en solid og fin vifte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå