Senitel Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 hei spiller du sc?? er du god?? hva kaller du deg?? Skal vi spille mot hver andre?? Senitel Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Quote: On 2002-01-02 00:45, Senitel skrev:heispiller du sc??er du god??hva kaller du deg??Skal vi spille mot hver andre??Senitel hei! nei !! nei!! nei!! SORRY, jeg kunne ikke dy meg!! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Quote: -------------------------------------------------------------------------------- On 2002-01-02 00:45, Senitel skrev: hei spiller du sc?? er du god?? hva kaller du deg?? Skal vi spille mot hver andre?? Senitel -------------------------------------------------------------------------------- hei! Ja Litt Juzamsig Kan vi sikkert Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 heter pizzabud på battlenet, er nettopp begynt og spille der men jeg sier ikke nei til en kamp. msg meg på battlenet idag. Lenke til kommentar
GaLiHaLen Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Sykeste jeg har vært borti! Hva er vitsen med å poste på et forum for å finne noen å spille mot? Er vel lett nok på b.net! MVH [n13]GaLiHaLen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå