P__i__Nx Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Har posta et emne tidligere men fikk aldri noe tilfredstillende svar Er 3dmark 06 lagt for å utnytte sli i alle grafikk testan?? Kjører sli med 8800 640 mb gts, men får bare Høyere frames i 1test, sjøorm testen. Der ligger frames per second nesten dobbelt så høyt som med 1 kort,. Mens di andre grafikk testan kjører likt som det jor med 1 kort Så mitt spm er ganske enkelt, Er det bare den testen som bruker sli eller skal alle testene utnytte sli? Endret 14. august 2007 av P__i__Nx Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 3DMark utnytter SLI i alle testene ja. Du har for svak CPU til at du skal utnytte begge dine kort skikkelig, det er ikke vanskeligere enn det. Din CPU gir sånn ca. samme ytelse som en Core 2 Duo på 2.4-2.5 Ghz, så det er litt "festbrems" der ja. Jeg hadde 8800GTS SLI, men da sammen med en E6600 som gikk på 3.6 Ghz. Hvis jeg overklokket skjermkortene mye, sammen med at jeg kjørte CPUen på ca. 3.8 Ghz, så fikk jeg rundt 16 000 i 3DMark06. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå