Deadringer Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) -annet tema fjernet- En annen ting: Hver gang jeg starter pcen får jeg beskjed om at windows har nektet et program å starte. Det er greit nok det, men denne beskjeden kommer hver gang jeg skrur på pcen. Hvordan får jeg den til å kun vise beskjeden en gang? Ikke slik bobla ser ut, men det er det programmet som lager den. Endret 14. august 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Du kan fjerne "alt ræl", du kan blant annet høyreklikke på startmenyen for å kunne velge vanlig visning. https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=168622 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) En av finessene med Vista er start menyen (search felt) Her skrev jeg kun pain og programmet er funnet . Endret 14. august 2007 av syar2003 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Takker, kan hjelpe. Haken er at jeg liker designet på Vista, og synes den klassiske er kjedelig. Er det mulig å ha klassisk visning med Vistadesign? edit: Herlig, da kan jeg bruke det slikt syar2003 Endret 14. august 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) En annen finurlighet . Jeg ser her alle epostene mine relatert til microplex , og kan åpne den/de direkte herfra. Endret 14. august 2007 av syar2003 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Takk for svar. Den søkesaken hadde jeg ikke lagt merke til, for å være helt ærlig. Har endret tema for tråden, nå som jeg har fått svar på det første spørsmålet mitt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Noen må da kunne hjelpe meg med det her? Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Hva skjer når du velger Run Blocked Program? Får du opp hva programmet heter? I så fall, hvilket er det? Fikk det samme da jeg fjernet noen oppstartsprogrammer i msconfig, og da trykket jeg på Systemkonfigurasjon (som dukket opp til høyre for den pilen), og da fikk jeg et valg om å ikke la Systemkonfigurasjon starte hver gang. Knotete forklart, men veldig enkelt. Endret 22. august 2007 av teveslave Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Det der er windows defender blokkering . Defender kan du disable om du vil . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå