venomzorg Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Begge er gode valg. har selv amd fordi det gir mest ytelse pr krone du betaler. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Jo mer MHz en har, jo raskere og bedre er det... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 INTEL POWER¤!"¤%§§"%!"§"%!"%!%§§§! Lenke til kommentar
ZoLaMont Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Har du råd til vapochill har du råd til Intel!!! men hva skal du med vapochill med intel siden intel ikke utvikler så mye varme..?? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Har du råd til vapochill har du råd til Intel!!! men hva skal du med vapochill med intel siden intel ikke utvikler så mye varme..?? Åjoda intel utvikler mye varm de faktisk, mere en amd gjør. Lenke til kommentar
ZoLaMont Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 er du helt sikker på det, hvorfor i svarte kerver amd, mer kjøling?? Lenke til kommentar
pentiumsucks Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Alle vet jo at Intel suger som bare juling! Viss en skal satse på en både pålitelig og genialt bra prosessor, så bør en kjøpe seg en frodig AMD. De fleste her på forumet har vel hørt om alle feilene ved en intel pentium prosessor. Hvorfor kjøpe seg et problem når det finnes bedre og billigere alternativer. Dere intel tilhengere er virkelig noe for dere selv.... Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Alle vet jo at Intel suger som bare juling! Viss en skal satse på en både pålitelig og genialt bra prosessor, så bør en kjøpe seg en frodig AMD. De fleste her på forumet har vel hørt om alle feilene ved en intel pentium prosessor. Hvorfor kjøpe seg et problem når det finnes bedre og billigere alternativer. Dere intel tilhengere er virkelig noe for dere selv.... Hahah...nooo here we go again Lenke til kommentar
Kriger Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 erm...mene, har ikke lyst å komme inn i noen diskusjon nu. men i flere benchmark rundt omkring som jeg hhar sett på nett, så puster amd xp2400 p4 2.53 rett i naken. syns det sier litt da. siden xp2400 kjører mindre klokke hastighet og skal tilsvare p4 2,4. så ligger amd like over den og nesten på 2.53 uten ocing. så man kan jo lure på hvor amd hadde vært vis de faktisk hadde kjørt på samme klokke hastighet som p4 i stede for å ha den betegnelse slik de har i dag noe som jeg personlig ikke syns noe om.. men tror nok amd har valgt den betegnelsen de har med hennsikt ja og på grunn av markeds føringen sin. dessuten sies det at amd har bedre arkitektur på sine cpu sammenlignet med intel. så egentlig er det vel like mye som taler båre for og i mot begge deler. er vel mest smaks behag og va man har tenkt å bruke sin maskin til... Mvh Kriger Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Selv har Jeg Asus p4s533 og Pentium 4 2.0ghz Pentiumen er rå på overklokking, klokket min til 2.677 med standard vifte, bare ved å gjøre noen få endringer i biosen Dessuten er viftene og p4 mye bedre, du kan ikke ødelegge prossesoren fordi du var litt for hardhendt når du tar på vifta. Og den bråker ingenting! Jeg snakker om den vifta som følger med prossesoren, boxed Gå for p4 Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Alle vet jo at Intel suger som bare juling! ... Hvorfor kjøpe seg et problem når det finnes bedre og billigere alternativer. Hørt om TCO, peace of mind eller fakta. 2400+ og 2.53GHz yter naturligvis svært likt, med rundt 5% forskjell i Megahertz/TPI ville alt annet være besynderlig. Skal du bruke 800kr så kjøp En AthlonXP 2100+ fremfor en Celeron 2.1GHz såklart. Skal du ha 2.4GHz/2400+ eller 2.66GHz/2700+ skiller det opptil en 50-lapp (AMD prosessorene har ikke vifte inkludert). Lenke til kommentar
redface Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Jøss, vet dere hva?!?!? Dette var faktisk en av de mer seriøse drøftingene av AMD vs. INTEL jeg har sett... Med noen unntak da, men det tror jeg er nesten umulig i denne drøftingen. Takk Alle Sammen! Red is honnored Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Intel - onde Monopol wannabe company.... AMD - The rebel force! Som Jeg skulle sagt det sjøl. Dagens sitat Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 arg:( avventer min nye Athlon XP prosesor nå.. bestitlte i går( Tirsdag) fikk den ikke i dag Onsdag, og står fremdeles på Plukkliste:( pleier og ta 1 dag for meg, bor i nabo byen Lenke til kommentar
icer Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 De er ganske like, men det er fortsatt forskjeller... AMD er billigere pr mhz og egentli det beste kjøpet... Har du litt å rutte med er det noe annet.... AMD POWAH!!! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Alle vet jo at Intel suger som bare juling! Viss en skal satse på en både pålitelig og genialt bra prosessor, så bør en kjøpe seg en frodig AMD. De fleste her på forumet har vel hørt om alle feilene ved en intel pentium prosessor. Hvorfor kjøpe seg et problem når det finnes bedre og billigere alternativer. Dere intel tilhengere er virkelig noe for dere selv.... Kan du ikke si noe som er fornuftig og riktig heller i steden for å slenge bare tull og tøys. Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Alle vet jo at Intel suger som bare juling! Viss en skal satse på en både pålitelig og genialt bra prosessor, så bør en kjøpe seg en frodig AMD. De fleste her på forumet har vel hørt om alle feilene ved en intel pentium prosessor. Hvorfor kjøpe seg et problem når det finnes bedre og billigere alternativer. Dere intel tilhengere er virkelig noe for dere selv.... Kan du ikke si noe som er fornuftig og riktig heller i steden for å slenge bare tull og tøys. Vi kjøper problemene hans Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Vi kjøper problemene hans Nei da det for du gjøre, eg gjør det ikke. :wink: Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Sorry, trenger pengene til mer pc3200 ram Noen som kan låne meg litt penger? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Kan du ikke si noe som er fornuftig og riktig heller i steden for å slenge bare tull og tøys. Tror du forlanger for mye... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå