Effectiv Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hei jeg har akkurat klart å selge mitt Logitech Z-5500 anlegg til en i biri, men det ser ikke ut som om denne personen har tenkt å hente det på posten. Jeg har sendt sms, ringt og sendt email om dette, men ingen svar.. Er det noen relger angående dette, vi hadde en avtale over mail, og han virket veldig ordentlig og hyggelig. Jeg må om 1 uke og 2 dager hente pakken på postkontoret her med meg, og betale for portoen begge veier.. Dette er veldig frustrerende for meg, siden portoen blir på over 500 kr, nesten 1/4 av det pakken er verdt.. Jeg taper MASSE tid og penger på dette. Hadde vært greit om noen visste noe angående dette. La det ut for salg på avforum forresten. Mvh (En sint) Effect Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Jeg må om 1 uke og 2 dager hente pakken på postkontoret her hos meg Pakken har 14-dagers liggetid, kan hende vedkommende er på ferie. Endret 14. august 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 ville tro at han hadde sagt i fra om det, men greit. blir spennende å se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå