Gå til innhold

hvilken strømforsyning skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

jeg har netopp installert mitt nye Geforce 8800 640 mb grafikk kort. men fpsen min ligger på 50-100(alt for lavt for css). så jeg lurte på om dette kan ha noe med strømforsyningen min å gjøre? er det mulig å sjekke hvilken strømforsyning man har fra kontrollpanel? jeg aner ikke hvilken strømforsyning som sitter inne i PCen.(den er original). har tømt lommeboka helt ved å kjøpe 8800 GTS 640 mb, så jeg har ikke råd til en 5k strømforsyning :S . har dere noen rimelige(og gode) PSUer å foreslå? hvis det ikke er det som drar ned fpsen så vet ikke jeg :S

jeg synes at bruksanvisningen til å installere grafikk kortet var dårlig, så jeg hadde blitt veldig glad hvis dere kunne skrive her hvordan dere gjorde det ;)(ja jeg vet at jeg skulle skrevet det siste i en annen link.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AMD 3500+

1 GB ram

har ingen vifter inn i kabinettet(tror jeg ;))

original PSU vet ikke hvilken type det er.

ATI hovedkort(originalt)

Gainward 8800 640 mb

med grafikk kortet fulgte det med en ledning som man putter inn i grafikk kortet. jeg fant to ledninger som passa inn, men jeg vet ikke om det er riktig. (female og male kabler... vet ikke hva det er.)

grafikk kortet mitt er 70 grader varmt... kan jeg spille på det selv om jeg ikke har riktig strømforsyning?

Lenke til kommentar
(female og male kabler... vet ikke hva det er.)

9279397[/snapback]

Det er navn som perverse nerder har satt for å skildre funksjoner til endehakene på kabler.

male --> mann ---> ting som skal stikkes inn (typisk noe som er særegent for menn)

female --> kvinne ---> ting som det som skal stikkes inn i skal passe i (typisk noe som er særegent for kvinner)

Så her trengs det egentlig ingen bruksanvisning, her er det bare å leke rundt inntil ting passer sammen :love:

Man skjønner når kjemien er på plass :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...