rexikorps Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Vilket program kan jeg bruke får å åpne "Binary-files"? Noen som vet det? Endret 14. august 2007 av rexikorps Lenke til kommentar
dr.steen Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Binary-files er alle filer som ikke er ren tekst. Det kan for eksempel være en mp3-fil, en jpeg-fil, en raw-fil osv.. For å åpne disse bruker man et program som er laget for den type fil det er snakk om (umulig å vite i ditt tilfelle). Eventuelt bruker man en hex-editor for å gå direkte inn i dataen i filen. Hvor er det du møter denne problematikken; lettere å hjelpe deg hvis du forklarer mer. Lenke til kommentar
rexikorps Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Vell, jeg har lasta ned et program fra isohunt, så trenger jeg et program som jeg kan se innholdet i i binary mappa. Lenke til kommentar
dr.steen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Er nok fremdeles umulig å svare på. Last opp en av filene et sted så skal jeg se om jeg kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hvis du har hentet ned en imagefil av en CD så les dette: http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/7976 Lenke til kommentar
rexikorps Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Tussen takk gutta nå har jeg fått det til =) Endret 15. august 2007 av rexikorps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå