camillamikkelsen Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hvordan finner jeg ut hvilke type, og hvor mye minne jeg har i maskina? Ting går litt treigt, og så snart jeg har utelukket og fjernet uønskede minneslukende prosseser vil jeg trø i litt ekstra minne så "gamlingen" funker en stund til. Anbefalinger mottas så snart jeg finner ut av hva jeg har under skallet...! Lenke til kommentar
HAG Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Prøv CPU-Z den forteller det "meste" om hovedkort, CPU, minne... Lenke til kommentar
riwilb Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) hei last ned Cpuid det leser av cpu, hovedkort og ram++. riwilb "litt sent ute ser jeg...." Endret 14. august 2007 av riwilb Lenke til kommentar
camillamikkelsen Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Har lasta ned Cpuid, men hva skal jeg se etter nå? Den fanen d står Memory på? Lenke til kommentar
camillamikkelsen Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Legger ved et screenshot av Cpuid, og håper noen kan hjelpe meg med hva jeg bør putte i handlekurven når jeg skal handle minne. Tenker å kjøpe minimum 2 GB. Har kun 512 MB nå, som dere ser av bildet... Lenke til kommentar
Caze Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Du kan bruke PC3200 (DDR) RAM. Spørsmålet er om hovedkortet ditt takler f.eks. 2x1GB. For å få bekreftet det 100%, må vi vite hvilket hovedkort du har. Lenke til kommentar
camillamikkelsen Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Legger ut nok et screenshot fra Cpuid, så får dere plukke den infoen dere trenger. om mitt hovedkort Lenke til kommentar
benz Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 http://www.msicomputer.com/product/detail_...l=K8T_Neo-FIS2R Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 "Supports three 184-pin DDR SDRAMs up to 2GB memory size" Med andre ord skal det gå fint å putte 2GB RAM i maskinen din. Her har du en link til et 2GB sett som vil passe maskinen din, billige er de også. Bare husk å ta ut den gamle minnebrikka først. Lenke til kommentar
camillamikkelsen Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Takker og bukker for hjelp og råd! Nå skal jeg shoppe litt minne, og anser dermed denne saken som løst case closed! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå