Mr. Bojangles Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Jeg blir så glad inni meg når jeg ser strøkne gode gamle biler (ikke sååå gammel da, men ...). W124 coupéene er noe av det peneste som har rullet ut av Mercedes-fabrikken. Har du noen planer for anlegg? 9357577[/snapback] Takker Event! Finnes vel ikke noe bedre en å eie en strøken gammel bil "noe som alle ikke har" I 1991 kjøpte jeg meg en 87mod begunder farget Golf GL men etter og ha besøkt storsenteret vårt å så tre like biler med samme farge sto rett ved siden av min dro jeg rett til Oslo og kjøpte meg en strøken sort 86 mod Ford Sierra XR4i som bare hadde gått 41.000KM. Jeg dro på meg et mye mye større lån min mor fortvilte men du verden så mye mer morro jeg hadde det i årene fremover med den bilen Helt sann historie og jeg har aldri angret på hva jeg gjorde for det var ikke mange ungutter som kjørte en slik bil i 1991 så jeg ble kongen i gata og damene jeg fikk ble penere også :!: Dette var ikke noe hælspark til bilen din Event men det håper jeg du forsto? Ang anlegg så sitter det faktisk 6 meget gode høytalere i denne bilen spesialbestilt da den ble bygd, hvis man regner med de bitte små diskant høyt som sitter i dashbordet og hattehylla så blir det 8 høytalere totalt. Etter jeg byttet en litt sliten 14 år gammel Blaupunkt spiller med en flunka ny Pioneer spiller med hele 4X50W forsterker så låter det som pokker for en litt "eldre herre" 9357809[/snapback] Hehe, forstår det. Har heldigvis en ganske spesiell farge på min bil, eller hadde det vært fare for at jeg hadde tatt feil. Alle kan liksom eie en strøken ny Mercedes-coupé, bare man har dyp lommebok, men de som eier de litt eldre er ofte mer entusiaster. Mitt inntrykk i hvert fall. Jobber med Pioneer produkter, så har to 10-tommere, spiller, frontsett, 6x9-er i hattehyllen og rattfjernkontroll fra dem - men skal bygge alt nytt til vinteren (gotta love teh personalpris ). Hvilken spiller valgte du? Endret 25. august 2007 av EvenT Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Er i grunn entusiast med alle bilene mine man kan jo bare se på Saaben min selv om den kanskje mest er en ulf i fårklær Hvordan spiller jeg kjøpte? den er avbildet i post nr 4 og kostet 999,- på Expert i Kristiansand der kastet jeg ut den gamle Blaupunk spilleren som hadde sittet i bilen siden var ny. Den nye spilleren er velig bra syntes jeg og det ble mega stor forskjell i lydkvalitet i bilen Jeg gidder ikke å bygge store anlegg lenger men det må være litt power da... Endret 25. august 2007 av Jada-jada Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Har i dag vært hos lakkereren og vi fant ut i fellesskap at denne bilen fortjener skikkelig arbeide. Meningen var å flekklakkere ut boblene og steinsprut men sølv er et helvete og få nøyaktig på denne måten grunnet alle de forskjellige nyansene i fargen og vi begge var redd det ville bil skiller. Vel vi har da kommet frem til å gjøre en skikkelig jobb så begge framskjermene blir hellakkert,også venstre baksjerm og høyre dør vil bli hellakkert mens bakluka blir hellakkert på den nederste delen. Min onkel har tatt all rust og hellakkert døren på venstre side for et år tilbake så da står egentlig bare tak og panseret igjen men dette er strøkent. Pris 10.000,- "svart" med garanti på jobben så jeg er fornøyd da jobben ble mye mer omfattende og kom på 4000,- mer.Bilen blir derfor borte hele uken men alikevel så har jeg fått roen i sjelen om at nå blir det 100% Endret 27. august 2007 av Jada-jada Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 All ære for at du tar deg tid og råd til å holde bilen perfekt! Kommer til å bli kjempebra, og du tenker ikke på at det har kostet når du sitter i bilen og cruiser bortover hvilken som helst vei med rolig rock på stereoen! Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 (endret) All ære for at du tar deg tid og råd til å holde bilen perfekt! Kommer til å bli kjempebra, og du tenker ikke på at det har kostet når du sitter i bilen og cruiser bortover hvilken som helst vei med rolig rock på stereoen! 9369000[/snapback] Veldig hyggelig og fint skrevet OML tusen takk Endret 27. august 2007 av Jada-jada Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Ikke vurdert senk da? Tror det hadde kledd bilen bra. Selv er jeg mer fan av rød/hvit-baklykter, enn rød/klar - synes det er litt mer diskré og passer bedre. Noe annet jeg ville gjort er original rattfjernkontroll til spilleren, ligger veil på rundt 300 - men de felste selger dem for 150-200. Gir deg enda mer luksusfølelse, kjøpte det selv til spilleren min. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Ikke vurdert senk da? Tror det hadde kledd bilen bra. Selv er jeg mer fan av rød/hvit-baklykter, enn rød/klar - synes det er litt mer diskré og passer bedre. Noe annet jeg ville gjort er original rattfjernkontroll til spilleren, ligger veil på rundt 300 - men de felste selger dem for 150-200. Gir deg enda mer luksusfølelse, kjøpte det selv til spilleren min. 9394631[/snapback] Bilen er orginalt senket 25mm og tro meg man vil ikke ha den lavere... Når det gjelder baklyktene så er jo dette en smaksak med jeg syntes definitivt rødt/klar blanke lykter er de fineste og det står jo også litt i mer stil når man har blanke lykter over hele bilen ellers... Fjernkontroll var et godt tips så det kommer jeg til å skaffe meg. Jeg får pakke senere i dag og det er frontlyktene og sidelyktene, grillen ligger i fortolling i Oslo og baklyktene er enda ikke sendt fra Japan Endret 31. august 2007 av Jada-jada Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Da kom det litt snacks på døra mi i dag Lenke til kommentar
ken36 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Da kom det litt snacks på døra mi i dag 9398228[/snapback] Dette blir skikkelig rått Jada jeg er litt flau over at jeg ikke tenkte på ebay men fikk du det uten mva eller? Du skriver jo at hvis pakkene merkes med gift/gave så går det som regel greit? Jeg var å kjørte en 300CE Sportline i går som står på Lørenskog til 98 lapper men fikk den prutet ned til 85,000. Den har dessverre ikke skinn og AC men bilen er fin ellers og har en god km stand http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...7abcK4-Fj724736 Den har noen små rustbobler denne også så det ville evt blitt noe påkost i lakk/rustfjerning uten at det var noe alvorlig saker. Jeg hadde med dama og jeg prøvde den ut skikkelig og hun satt og bremset i gulvet :!: Pokker den går perverst fælt må jeg si og en sabla flott bil å kjøre på alle måter. Vi får se om jeg får lov til å kjøpe denne av kjerringa men hadde jo ønsket skinn og AC må jeg innrømme. Dette er en importbil så man kan jo ikke tro hundre prosent på km stand selv om selgeren hadde god historie på den. Som en annen skrev her så har du skutt gullfuglen og du får ære din onkel ved å ta vare på den, jeg kondolerer for ditt tap av et familiemedlem. Stå på videre for dette er en sinnsykt fin bil som blir vannskelig å finne strøken fremover så rett og slett en investering blir dette for deg Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Pene lykter ja. Når du sa klarglass tenkte jeg med en gang på Lexus-lykter, men dette ble jo bra. Alt fra Ebay, eller en spesiell side du bruker? Har en kamerat som har en 220 som kunne trengt litt kjærlighet. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Gleder meg til å se dem på bilen Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Da kom det litt snacks på døra mi i dag 9398228[/snapback] Dette blir skikkelig rått Jada jeg er litt flau over at jeg ikke tenkte på ebay men fikk du det uten mva eller? Du skriver jo at hvis pakkene merkes med gift/gave så går det som regel greit? Jeg var å kjørte en 300CE Sportline i går som står på Lørenskog til 98 lapper men fikk den prutet ned til 85,000. Den har dessverre ikke skinn og AC men bilen er fin ellers og har en god km stand http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...7abcK4-Fj724736 Den har noen små rustbobler denne også så det ville evt blitt noe påkost i lakk/rustfjerning uten at det var noe alvorlig saker. Jeg hadde med dama og jeg prøvde den ut skikkelig og hun satt og bremset i gulvet :!: Pokker den går perverst fælt må jeg si og en sabla flott bil å kjøre på alle måter. Vi får se om jeg får lov til å kjøpe denne av kjerringa men hadde jo ønsket skinn og AC må jeg innrømme. Dette er en importbil så man kan jo ikke tro hundre prosent på km stand selv om selgeren hadde god historie på den. Som en annen skrev her så har du skutt gullfuglen og du får ære din onkel ved å ta vare på den, jeg kondolerer for ditt tap av et familiemedlem. Stå på videre for dette er en sinnsykt fin bil som blir vannskelig å finne strøken fremover så rett og slett en investering blir dette for deg 9398647[/snapback] Takk det er alltid hyggelig skrevet fra deg min venn Lyktene gikk i gjennom tollen uten problem og avgifter så tipset jeg fikk om å be selger merke pakken som gave viser seg og være godt og økonomisk. Det er da merkelig at du faller for biler jeg har da? det var jo sånn med saaben også men det er bare hyggelig Jeg har også kjørt den bilen som står på Lørenskog da jeg var spent på hvordan biltypen oppførte seg, jeg hadde faktisk med min mor og hun holdt seg fast i taket under hele vår prøvetur og syntes bilen var brutal. Jeg takker for kondolansen og kan love alle at bilen skal æres fra meg ved å holdes strøken hele tiden. Fint å høre fra deg igjen men du får høre fra deg litt oftere Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Pene lykter ja. Når du sa klarglass tenkte jeg med en gang på Lexus-lykter, men dette ble jo bra. Alt fra Ebay, eller en spesiell side du bruker? Har en kamerat som har en 220 som kunne trengt litt kjærlighet. 9399365[/snapback] Tusen takk EvenT Ja det blir veldig fint syntes nå jeg og ang ebay så bruker jeg bare ebay.com men jeg har funnet verdens beste selger som leverer med en gang og har 100% positive tilbakemeldinger og han leverer det meste i bildeler til de fleste merker så ønsker du link til han så send meg en PM. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Gleder meg til å se dem på bilen 9399994[/snapback] Her har du en liten forsmak selv om dette er 94 panseret og grillen og lyktene blir litt mindre samt stjernen sitter på panseret. Jeg syntes faktisk det er finere med den fromme grillen på 93 modellen og sjerna sitter der den skal gjøre på MB etter min mening Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Veldig pen bil Jada-jada, skal følge med på denne tråden Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Veldig pen bil Jada-jada, skal følge med på denne tråden 9402896[/snapback] Det gleder mitt hjerte gamle venn Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Snip* Det så jo straks mye bedre ut da Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Snip* Det så jo straks mye bedre ut da 9406373[/snapback] Det blir berre lekkert Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Snip* Det så jo straks mye bedre ut da 9406373[/snapback] Det blir berre lekkert 9409542[/snapback] Klart det! Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 I morgen kommer grillen på døre og Fredag blir lykter,grill,endeledd,paralellstag,justering av forstilling utført bilder kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå