NeX Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Vet ikke om jeg gidder vente til microplex får inn sine kald katoder igjen... så derfor vurderer jeg 3dfxcool Jeg lurte bare på hvordan jeg kobler disse opp? ser ingen inverter? følger dette med?. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 vel... jeg har egentlig bare hatt gode erfaringer med 3dfxcool.. følger med alt.. bare å plugge inn liksom.. Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 fikk katoder fra 3dfxcool.no i går. fikk de i en ask(godt beskyttet). de leveres med invertere som du kan koble to rør på. Var også en halvmeter lang ledning ekstra hvis du trenger lengre ledning til brytern. Var med borrelås til å feste stashet i kabinettet, jeg er meget fornøyd:) fikk også med en nøkkelring:D fornøyd! Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 fikk katoder fra 3dfxcool.no i går. fikk de i en ask(godt beskyttet). de leveres med invertere som du kan koble to rør på. Var også en halvmeter lang ledning ekstra hvis du trenger lengre ledning til brytern.Var med borrelås til å feste stashet i kabinettet, jeg er meget fornøyd:) fikk også med en nøkkelring:D fornøyd! virker som om netconnection kjøper fra samme sted. fikk katode derfra akkuratt, og den er klin lik :-) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Jeg sendte mail til microplex og spurte om de fikk de inn snart, og de svarte at de skulle få de inn innen 9 dager siden jeg spurte. Så da er det ca.4 dager til de kommer in Lenke til kommentar
Coleman Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Jeg sendte mail til microplex og spurte om de fikk de inn snart, og de svarte at de skulle få de inn innen 9 dager siden jeg spurte. Så da er det ca.4 dager til de kommer in Ah, takk for det! venta lenge nå! Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 hvor mye kosta kald katode fra 3dfxcool?? og hvor kjøpte du de hen? selger de det på microplex.no? Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 ehhh, det var netconnection jeg kjøpte katoder fra når jeg tenker meg om... Kjøpte det andre stashet mitt hos 3dfxcool... sorry folkz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå