spøkelset Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Dette her har jeg ikke greie på så her skal dere få en litt krunglete beskrivelse: Det har seg slik at tv'en i stua er tilkoblet en såkaldt Dreambox. Det jeg ønsker er at også mitt Tv, som står i rommet ved siden av skal kunne vise kanalene som tv'en i stua viser. Vet at mange kompiser av meg har flere tv'er på en parabol, men aner ikke hvordan man får det til. Noen som gidder å forklare meg hvordan dette kan gjøres og hvilket utstyr jeg trenger for å få til dette? Endret 14. august 2007 av s¤p¤1 Lenke til kommentar
Kakerlakken Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Om du kan trekke en kabel til den andre TV'en trenger du bare en T-splitter som splitter signalet fra Dreambox til to i stedet for èn TV. Disse får du på de fleste el-butikker. (Forresten lurt å spørre der, noen har faktisk litt peiling.) Om du ikke kan dra kabel trenger du en T-splitter og en gadget for trådløs overføring av TV-signal. Eller du kan overføre TV-signalet trådløst til begge TV'ene.. eksempelvis med denne fra komplett.no Endret 14. august 2007 av EverythingApe Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Om du kan trekke en kabel til den andre TV'en trenger du bare en T-splitter som splitter signalet fra Dreambox til to i stedet for èn TV. Disse får du på de fleste el-butikker. (Forresten lurt å spørre der, noen har faktisk litt peiling.) Om du ikke kan dra kabel trenger du en T-splitter og en gadget for trådløs overføring av TV-signal. Eller du kan overføre TV-signalet trådløst til begge TV'ene.. eksempelvis med denne fra komplett.no 9279345[/snapback] Takker for hjelpen. Men dersom jeg velger å bruke en sånn T-splitter, så går det vel ikke ann å velge på mitt TV, altså jeg må vel se på kanalen som dreambox'en i stua står på? Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 hmmm...var ikke akuratt sånn jeg hadde tenkt meg det.. Er det flere muligheter? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hvis du vil ha det slik at du skal kunne se på uavhengige kanaler enn den som står i stua trenger du et hode med minimum to utganger, lang nok coax kabel, en ekstra tuner samt et ekstra programkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå