Gå til innhold

koble tv til parabolen.

Anbefalte innlegg

Dette her har jeg ikke greie på så her skal dere få en litt krunglete beskrivelse:

Det har seg slik at tv'en i stua er tilkoblet en såkaldt Dreambox. Det jeg ønsker er at også mitt Tv, som står i rommet ved siden av skal kunne vise kanalene som tv'en i stua viser. Vet at mange kompiser av meg har flere tv'er på en parabol, men aner ikke hvordan man får det til.

Noen som gidder å forklare meg hvordan dette kan gjøres og hvilket utstyr jeg trenger for å få til dette?

Endret av s¤p¤1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du kan trekke en kabel til den andre TV'en trenger du bare en

T-splitter som splitter signalet fra Dreambox til to i stedet for èn TV. Disse får du på de fleste el-butikker. (Forresten lurt å spørre der, noen har faktisk litt peiling.)

Om du ikke kan dra kabel trenger du en T-splitter og en gadget for trådløs overføring av TV-signal. Eller du kan overføre TV-signalet trådløst til begge TV'ene..

eksempelvis med denne fra komplett.no

Endret av EverythingApe
Lenke til kommentar
Om du kan trekke en kabel til den andre TV'en trenger du bare en

T-splitter som splitter signalet fra Dreambox til to i stedet for èn TV. Disse får du på de fleste el-butikker. (Forresten lurt å spørre der, noen har faktisk litt peiling.)

Om du ikke kan dra kabel trenger du en T-splitter og en gadget for trådløs overføring av TV-signal. Eller du kan overføre TV-signalet trådløst til begge TV'ene..

eksempelvis med denne fra komplett.no

9279345[/snapback]

Takker for hjelpen. Men dersom jeg velger å bruke en sånn T-splitter, så går det vel ikke ann å velge på mitt TV, altså jeg må vel se på kanalen som dreambox'en i stua står på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...