Gå til innhold

snowboard spill til PC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er usikker på om det har kommet noen nye snowboard-spill til PC i det siste. Men jeg vil anbefale et twin-tip spill som heter Freakout. Ettersom det jeg kan huske, så ligner dette på amped når det gjelder realisme (i motsetning til ssx-spillene), og foregår i samme omgivelser, med unntak at man står på ski, i stedet for et snowboard :p

Lenke til kommentar

Arcadespill av den typen er vel egentlig ganske utdøende på PC platformen. PC: dype realistiske spill og simulatorer, konsoll: Pick-up-and-play :)

 

EDIT: Også er ikke hypen rundt snowboard så stor som den engang var heller, det kan jo også ha noe å si i dette

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

X Games Pro Boarder var faktisk the shit når det kom, og spillet hadde også et gromt soundtrack. Ellers var Supreme Snowboarding helt ok, og hadde grei grafikk på siden det kom ut.

Ellers er det vel ikke mange andre snowboardspill til PC som er verdt å nevne, veldig synd at ingen har hatt ansvar og laget et snowboardspill til dagens konsoller og PC-er. Ubisoft sitter dog på lisens til å lage snowboardspill under Shaun Whites navn, men her har vi ikke sette mye etter pressemeldingen kom i fjor; http://www.ubi.com/US/News/Info.aspx?nId=3777

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

X-games Proboarder eller no er et temmelig fett snowboardspill.. Ganske gammelt da, men ble mye spilling da jeg var mindre :)

 

Edit: Lat som jeg var leste jeg ikke hele posten, men så jo nå at det var anbefalt en del ganger :blush:

Endret av Slettet-U4NJ3Omm
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...