Swingeling Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hei Plusteslig når jeg satt og surfet på nettet så slo pcen seg av? kabinett vifta gikk tror også vifta til prosessoren også gikk men gikk veldig sakte rundt. da så jeg at det blinket blått fra psu, og det luktet brent! jeg skrudde den av og på en del ganger og vær gang begynte det og blinke blått som om den ikke får startet helt, lukter også brent etterhvert. har en zalman kjøler og den lyser det på og kabinett viftene går "sakte". Så er det psu-en som er ødelagt? Lenke til kommentar
Swingeling Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 (endret) har en blå hiper. så er bare lyset på den. jeg hører at den prøver og starte men da begynner det og blinke også blir det svart... bestilt ny psu nå Endret 14. august 2007 av Swingeling Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Er ikkje noko særlig godt teikn på at det begynner å lukte svidd i frå PSU'en So eg rekner med du har funne syndaren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå