bjorns_1 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Har bestillt meg en full hd samsung skjerm nå og en ps 3. Ps3`en kommer en stund før tven og nå har jeg berre en 28" billig lcd skjerm uten hd. Kan jeg sbruke ps3`en på denne? Følger allt av kabler med? eller følger det berre hd kabel med? Er det forsatt scart som blir brukt vist det ikke er hd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Kabler følger med Husker ikke helt om det fulgte med en component -> Scart, men det følger iaf med kabler for å koble den til en tv som ikke er HD. Og.. Det følger ikke med HD-kabel etter hva jeg husker. Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Ok Takk for det, Da får jeg kjøpe inn hd kabel. Noen som har forslag til en bra en? Kjekt å ha allt klart til det kommer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Bare ta en tur til elkjøp eller tilsvarende og kjøp en HD-kabel Spør om hjelp der Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Hvilke spill kan jeg bruke mus og tastatur på til ps3? Støtter de fleste spilla dette? Noen plass med oversikt? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Ingen spill støtter det ennå. UT3 kommer til og støtte. Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Gratulerer med kjøp av TV og PS3 Jeg har selv en full-hd samsung og kunne ikke vært mer fornøyd HDMI-kabel får du kjøpt billig på Claes Olson. En ting som er verdt å nevne er at Samsung tvene ikke er kjent for å ha så god lyd, så hvis du har forsterker så burde du absolutt koble denne til. Hvis forsterkeren din har hdmi switch trenger du derfor 2 hdmi kabler, og hvis ikke så trenger du en optisk kabel. Kos deg med det nye oppsettet ditt Slenger med et lite bilde av min egen PS3/Samsung konstellasjon Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Takk for det Gleder meg. Så veldig bra ut Likte tv bordet ditt Endret 19. august 2007 av bjorns_1 Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 @ jimmith vi har samme dekoder( og ps3 ) fin tv Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Rålekker TV. Er det en M87 eller noe sånt? Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Rålekker TV. Er det en M87 eller noe sånt? 9315869[/snapback] Det er modellen som kom 6 måneder før, 40 F71. Knallgod tv, og den kan kan fåes helt ned i 14 lapper nå.. Den største forskjellen mellom denne og M86/87 er at denne har matt skjerm, og dermed lavere kontrast, men mindre lysrefleksjoner. I tillegg er designen litt mindre buet på F modellen. Begge modellene er veldig gode tver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå