The man! Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg... gamespot IGN Lenke til kommentar
Fro Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg...gamespot IGN Gleder meg også, gleder meg også, gleder meg også!! Det ser sjukt bra ut... Både utsende og gameplayet! Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 In your face PacMan.... *Skriver seg på "gleder meg til PDO" lista* Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Her er enda et review av spillet, også her får det 10/10 på grafikk, og 9.5 på gameplay. Jeg hadde faktisk ikke hørt om dette spillet før jeg la merke til disse reviewene, jeg tror faktisk jeg skal få sendt over dette spillet....! Lenke til kommentar
Tekanne Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Prøvde det på liertoppen en gang og det virket fett, men ikke helt min stil! :-? :-? :-? :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå