bloodmoney Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Ser det er mange som går med noe hvite bomulls lignende smykker vet ikke hva det heter. Syntes de så fett ut vet noen hvor man får kjøpt det? Skal prøve å laste opp bilde hvis jeg finner hva jeg mener. Her er det jeg mener Endret 14. august 2007 av bloodmoney Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Syden! Ellers; Random boder som finnes på gatene/kjøpesentere. Det er forresten ikke bomull, er skjell Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 14. august 2007 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
bloodmoney Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Ja vel kunne ikke vite det jeg vel Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 noen som vet hvor de selger diverse dekorative smykker til gutter. Bortsett fra gullsmeden da. tenker da på smykker i denne duren som Gamst'en har på seg på dette bilde: Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Noen som vet hvor man kan kjøpe Alohahemp smykker? bor i kristiansand.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Noen som vet hvor man kan kjøpe Alohahemp smykker? bor i kristiansand.. 9280308[/snapback] Det er veldig populært blandt surfere det.. Tror det er en side for det... finn dem fram på Products osv. http://www.alohahemp.com/ P.S: Søk på Alohahemp på Google så finner du mer tror jeg Endret 15. august 2007 av Spirit99 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Ser det er mange som går med noe hvite bomulls lignende smykker vet ikke hva det heter. Syntes de så fett ut vet noen hvor man får kjøpt det? Skal prøve å laste opp bilde hvis jeg finner hva jeg mener. Her er det jeg mener 9278195[/snapback] At halsbånd av bomull tror jeg hadde vrt dårlig viss du skulle bade med det Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hvis du bor i Oslo kan du kjøpe sånne kjeder på Youngstorget,i bodene der. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) noen som vet hvor de selger diverse dekorative smykker til gutter. Bortsett fra gullsmeden da. tenker da på smykker i denne duren som Gamst'en har på seg på dette bilde: bilde[/snapback] De selger slike på Smartguy Edit: Feil link ^^ Endret 15. august 2007 av LasH Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 noen som vet hvor de selger diverse dekorative smykker til gutter. Bortsett fra gullsmeden da. tenker da på smykker i denne duren som Gamst'en har på seg på dette bilde: bilde[/snapback] De selger slike på Smartguy Edit: Feil link ^^ 9284988[/snapback] Så gjennom der, og fant mye jeg likte. Men det gikk bare ann å betale med visa, noe jeg ikke har..Er det ingen norske alternativer? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 jeg har det smykket der, du kan godt få mitt.. Det kosta meg 60 kroner og kan gjerne betale for og kvitte meg med det.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg kjøpte mitt på de sydligere breddegrader, men du finner de nok i diverse boder rundt om i norge også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå