balder Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Eg ser no at Lefdal har ein LCD 32 " LCD-TV til kr 5495,-. Er det nokon som har sett den? Korleis er denne i forhold til Tatungen? Eg har alltid hatt sansen for Sony og dei pleier å lage gode TV'er. Sjå http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...gory_tabcontent Lenke til kommentar
FCW Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Var på Lefdal for noen dager siden, og så blant annet en grå Sony modell. Husker ikke helt modellbetegnelsen, men tror det kan være denne. Tar derfor forbehold om at det er samme modell. I allefall var det, i mine øyne, desidert det dårligste bildet av de TV'ene som var utstilt. Virket Blasst, lyst og uskarpt såvidt jeg kan huske. Det var så påfallende "dårlig" i forhold til de andre, at jeg lurte på om noen hadde gått amok i lys/kontrast innstillingene på Sonyen. (Og det kan vel kanskje godt være...eller?) Selgeren levnet heller ikke TV'en mye ære, men han var kanskje mest interessert i å selge meg en annen skamdyr TV Uansett......jeg ble også litt skuffet over bildet, for jeg har også tenkt at Sony betyr god kvalitet. De sendte forøvrig National Geographic HD. Edit: Når jeg tenker meg om var det jeg så en 37" eller 40". FC Endret 14. august 2007 av FCW Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg tipper du så 40" til 8495,- jeg. Den har faktisk et svakt svakt bilde, dessverre..jeg har sett samme tven på Elkjøp Storo og Elkjøp Leangen, og bildet er ikke bra, etter min mening. Bare det at tven er en Sony gjør den ikke automatisk bra, husk dette . Ang sony 32" så har jeg ingen erfaring med denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå