Windows8 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 I programmet mitt så har jeg int x; og int y; (Tall 1 og tall 2) Dette kan jeg jo ha det til det uendelige kun ved å fortsette å skrive int z; osv. Men finnes det andre måter å gjøre dette på? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 (endret) thanks;) men er ganske nybegynner, så vet ikke hvordan den skal implementeres heller:P Jeg vil for eks. gange 2*3*3*1*111*223 osv. Ikke bare 2 heltall:D Endret 14. august 2007 av RePaC Lenke til kommentar
Arne Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Du kan lage ein loop som tar ut eit etter eit tal og ganger med produktet av det du har ganga med allereie. Trur du tar ut tal nr. 1 i ein vector slik vector[0], og slik går det oppover. Du kan t.d lage ein for()-loop som får ein variabel (er det iterator det heiter?) til å stige med ein for kvar gong du fullfører loopen, og henter ut vector[x], og x stig for kvar gong loopen er sucsessfull. Endret 15. august 2007 av Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå