Gå til innhold

Nforce2 hk som er best til OC!


erikstein

Anbefalte innlegg

Trenger beste Nforce2 hk som støtter stilling av multiplier i bios!

 

Leste på anandtech, men der sto det ingenting om hvilket av HK'ene som støtter dette.

 

Skal ha en XP2400 og DDR400 minne. Må ha AGP/PCI Lock

 

Derfor kjekt om jeg kunne fått stilt litt på den cpu'en :)

 

Så hvem støtter det?

 

Asus nforce2 støtter det vel ikke etter hva jeg vet? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har dysleksi jeg også. Men det bryr meg egentlig lite om kritikk på det området. Gir faktisk litt pepper til noen her i blandt jeg også. Særlig de som notorisk skriver feil som "jeg skall.." og "og overklokke en CPU" og annet dårlig språk. Alle bommer på tastaturet i blandt så det bryr jeg mer aldri om.

 

Postene mine bruker å blir værre og værre jo trøttere jeg blir.

Lenke til kommentar
Vel jeg fikk en dårlig en,AIUCB 0240 kjører 2264 nå,den trenger 2 volt for å klare 2300,men vet ikke hvor skummelt det er.Tempen da er under 45c.

Jag hade en AIUCB men jag bytte ut den till en AIUGB istället och den klockar mycket bättre och kräver inte lika hög vcore som min gamla AIUCB Har du ställt Memory Frequency på 100% i bios??

Lenke til kommentar
Vel jeg fikk en dårlig en,AIUCB 0240 kjører 2264 nå,den trenger 2 volt for å klare 2300,men vet ikke hvor skummelt det er.Tempen da er under 45c.

Jag hade en AIUCB men jag bytte ut den till en AIUGB istället och den klockar mycket bättre och kräver inte lika hög vcore som min gamla AIUCB Har du ställt Memory Frequency på 100% i bios??

 

Jepp kjører 100%,vel får nøye meg med det,men har aldri vært heldig med cpu`ene jeg har kjøpt på Komplett.no har bestandig endt opp med en gammel stepping.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...