Gunn@r Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg lurer på hvordan man lager ei image-fil av filer som er knyttet til installasjonen av Windows 3.1 (ja, det stemmer. Windows 3.1! ) Jeg vil gjerne gjøre om alle filene som ligger på de 7 diskettene som utgjør dette fantastiske OSet (hehe)... Så er det en enkel måte å gjøre dette på, eller må jeg gi opp prosjektet mitt?! (dere lurer sikkert på hva som er galt med meg når jeg spør om dette, men har mine grunner for å installere ett såpass gammelt OS ) Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Du kan jo prøve med Alcohol 120% men kan ikke garantere noe. Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Du kan jo prøve med Alcohol 120% men kan ikke garantere noe. 9299222[/snapback] Hvordan skal dette programmet hjelpe meg? må du ikke ha ei image-fil i utgangspunktet her da? men kan ingenting om dette programmet så... Lenke til kommentar
atlef Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Winimage kan vel gjøre dette. Mvh Meg. Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Winimage kan vel gjøre dette. Mvh Meg. 9307195[/snapback] How?! Lenke til kommentar
atlef Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg har ikke windows 3.1, så jeg kan ikke hjelpe med bruken av programvaren. Må nok søke/prøve eller vente på noen som vet. Beklager. Mvh Meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå