plebz Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Hei, Her kommer jeg sikkert som nummer 98712843574265 å spør dere erfarne forum travere om tips til kjøp av nytt anlegg til stua mi. Jeg trenger et anlegg som: Gir god lyd til TV ( skal brukes desidert mest til dette ) Gir god lyd til DVD Gir god lyd til PCen min som jeg spiller av nedlastede filmer på Gir god lyd til CD / festmusikk / rock ( viktig at dette heller ikke suger kuk ) Jeg kan bruke max 10,000kr. Jeg har en kompis som har denne: http://www.deal.no/produkt.cfm?id=99695 Han sier han er veldig fornøyd til den prisen, og hvis dette spiller bra nok lyd til både fest og film, så trenger jeg ikke noe mer enn dette. Inkluderer jo også DVD spiller som oppskalerer til min 32" QPV LCD TV. Det jeg savner, er mulighet for trådløse bakhøytalere da jeg hater ledninger som ligger å slenger. Jeg ser Expert har et anlegg som er littegrann dyrere, men litt fetere og trådløse høytalere: http://www.expert.no/product/product.aspx?...er=DAVDZ830WCE2 Noen som har erfaring med denne? Eventuelt dette andre litt billigere samsung anlegget: http://www.expert.no/product/product.aspx?...fier=HTX251RXEE Det står at denne er "klar for trådløse bakhøytalere". Hva vil dette si, evt hva av ekstra greier er det jeg må kjøpe for å få bakhøytalerne trådløse? Sist er det kanskje verdt å nevne at TV sofaen står helt inntill veggen, så bakhøytalerene vil jo stå omtrent på siden, og ikke bak når jeg ser på film. Faller litt av poenget med surround bort da eller? Setter stor pris på noen innspill her Endret 14. august 2007 av plebz Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Vil anbefale deg å heller kjøpe en skikkelig surround-receiver og kombinere den med gulvstående høyttalere til fornt og stativhøyttalere bak + senter da. Anbefaler deg å ta en kikk på hifiklubben.no, kjøpte anlegget mitt derfra, godt utvalg og greie priser. Lenke til kommentar
plebz Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Kanskje du kunne linket til det du kjøpte derfra? Hadde vært til stor hjelp Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 www.hifiklubben.no Står tross alt i innlegget til Lefse Lenke til kommentar
plebz Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 www.hifiklubben.no Står tross alt i innlegget til Lefse 9278448[/snapback] Mente til det spesifikke utstyret han hadde da, men nevermind Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Mente til det spesifikke utstyret han hadde da, men nevermind 9278593[/snapback] Ah, min feil faktisk! Fikk ikke med meg noen små ord, beklager Lefse har forøvrig CV VE-8F og en Cambridge forsterker. Endret 14. august 2007 av .Marcus Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Dali Eleganse + AW8 Sub Høyttalersystem og DENON AVR-1306 for eksempel? Blir rett under 10 000kr uten kabler og tilbehør. Om du i tillegg trenger DVD-spiller, så kan du kjøpe NAD L73 DVD-receiver. Den koster riktignok 6000kr, men så har du DVD spiller og forsterker i samme boks. EDIT: trengte kanskje ikke å si det, men kjøper du den NAD DVD secieveren, så trenger du ikke forsterker, bare høyttalere. Endret 15. august 2007 av Bluum Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hadde nok blitt bra det oppsettet der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå