Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Åpne Porter på D-Link Dir-655

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Eg har eit problem med å åpne porter på mitt nettverk :blush: . Eg har bredbånd frå Hardanger Nett (www.hdn.no) eg fikk eit modem frå dem eit ZyXEL Prestige 600 Series. Dette modemet kan kun Hardanger Nett åpne og endre instillinger. Routern er ein D-Link Dir-655 Trådløs .N og Kabel Router. Har fortald Hardanger Nett om dette og di svarte med dette.

---------------

Driv du å opnar portar på breibandsruteren din?

Skal det få nokon funksjon, må du gjer ting litt anleis:

1 - ADSL-boksen må stå til DMZ (det trur eg din gjer)

2 - DLinken må ha DMZ-adressa som WAN-IP (192.168.1.11)

3 - Kople ein kabel frå LAN-porten på ADSL-boksen til WAN-porten på DLinken

No må du berre passa på at ingenting hos deg har IPane 192.168.1.1 og 192.168.1.11 (for desse to er jo alt i bruk)

Innsida av DLinken (LAN) heiter nok då 192.168.0.x og du må då ha DHCP-serveren i DLinken aktiv.

No kan du endra på portar og styra på (på DLinken din).

Det er likevel enklare å droppa WAN-porten på DLinken og kopla ut DHCP-serveren, men det er altså ein annan historie...

---------------

For øyeblikket står det ein annen ip adresse på WAN

routerhj9.th.jpg

Eg forstår ikkje kossen eg kan få min router til å ha DMZ-Adressa som WAN-IP.

Har droppa wan porten på D-Linken som gjør alt enklere for meg som skal åpne porter men da må eg skifte til ein LAN IP Adresse som 192.168.0.x som eg ikkje kan vere på internett samtidig med. Så derfor har eg ikkje droppa WAN-Porten på D-Link Routern nå. Men kossen kan eg få router til å ha DMZ-Adressa som WAN-IP ?

:hmm:

Endret av Ganam
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@la7daf-com snakker her om den adressen som skal settes statisk under WAN settings . Og om jeg forsto dette rett så skulle den være 192.168.1.11 .

Du skal altså inn under Setup og finne WAN settings eller Internet Settings hvor du velger å sette WAN til STATIC og ikke DHCP .

Så settes ipen til 192.168.1.11 med Gateway til 192.168.1.1 om nå dette er modemet sin IP .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...