loped_85 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Her er min nye sang, streaming: LOFFE - In The Mix Urørt profil Lagd i FL studio. Tar gjerne imot kommentarer. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 jeg vet ikke hvor jeg skal begynne Lenke til kommentar
loped_85 Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 jeg vet ikke hvor jeg skal begynne 9277925[/snapback] Et sted må man jo begynne he he. Lenke til kommentar
Jarli Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Høres at det er laget i FL men dette er etter min mening slett ikke dårlig. Er ikke så veldig inne i trance/dance/techno sjangeren, som jeg antar er det du prøver å lage her. Liker de små "klimpre" lydene i bakgrunnen av melodien. Det eneste jeg kanskje burde nevne er at mot slutten høres det på et punkt ut som om bassgangen ikke stemmer helt overens med melodien. Det er kanskje bare meg så jeg skal ikke henge meg så mye opp i dette. Alt i alt synes jeg dette er et solid stykke arbeid. Kunne kanskje vært litt mer variasjon men siden låten ikke er så lang hadde det nok sansynligvis bare blitt rotete. (Er selv helt håpløs med Fruity Loops. ) Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Dette blir alt for enkelt... Alt for tamt. Fyll ut lydbildet, du har mye å jobbe med ;P Lenke til kommentar
loped_85 Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Det høres nok gangske enkelt ut. Skal prøve å fylle det ut så man slipper "Amiga!" føelsen hehe. Selv om det kansje høres enkelt ut har det nok gått med noen timers knoting. Endret 17. august 2007 av LOFFE_pwr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå