Luis_Garcia Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hva slags aviser leser folk når dere skal lese fotballnyheter? Hvilkene aviser er ikke til å anbefale? Selv synes jeg at Aftenposten desverre taper seg mer og mer. Synes dems behandling av United er altfor stor. For eksempel da de kun tok et poeng mot Reading. Kunne vi lese en lang tekst om det? Nei, det kunne vi ikke. Om de hadde vunnet med 3-4 mål skal jeg vedde på at vi kunne lest mye mer. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Når det kommer til tippeligaen holder jeg meg til VG. Liker virkelig ikke DB når det kommer til sport. Ellers så leser jeg Bergens Tidene for å lese nyheter om Brann. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Leser bare nyheter på nettet. Og det går som regel i VG når vi snakker om norske aviser. Men av og til Dagbladet og Nettavisen også. Sjekker også Sky Sports og BBC. Papirutgaver leser jeg også som regel bare VG. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Stort sett bare nettaviser. For fotball-stoff går det stort sett i VG, Dagbladet og Nettavisen (fxt.no). En sjelden gang også Aftenposten. For nyheter om "mitt eget lag", så blir det Romerikes Blad. Pantera Lenke til kommentar
CCola Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Og såklart www.liverpool.no ) Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) VG Nett er en sikker vinner (selv om de begynner å bli mer sladreblad enn avis), og ellers blir det mye ManUtd.com og United.no (nytt design - meget pent). Endret 15. august 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Adressavisen, Sport.no, VG.no, Liverpool.no og VG. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 vg, dagbladet, aftenposten, marca,AS, Realmadrid.no/com Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Nettavisen, Liverpool.no, VG, Dagbladet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Liveoppdateringer: VG Nyheter: DB Papirutgave: Aftenposten Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Arsenal.com VG.no VG - rosa sportsbillag Telen - leser om Notodden, både JR laget jeg spiller på, og A-laget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå