Gå til innhold

TEST: Acer Aspire 5920G


Anbefalte innlegg

Spør her istedenfor i Acer Aspire 5920G tråden, på grunn av at en del trenger hjelp der, og jeg vil ikke forstyrre dem med slike "nabb"-spørsmål. :)

 

Spørsmål 1:

Oppløsning på skjerm, kan den sjekkes ved at du høyreklikker på bakgrunnen, trykker "egenskaper" og "Instillinger"?

Der det står skjermoppløsning, viser den hva max skjermoppløsning er? (På denne skjermen, Dell 19", så kan jeg få den til max 1280 X 1024 piksler.)

Er det slik det telles? Så Acer'n får litt lavere oppløsning enn denne?

Er litt usikker på det.

Og hvor mye teller oppløsningen på skjermen i spill? Teller det mye, eller teller det mer hvilken oppløsning man velger på options i spillet?

 

Spørsmål 2:

Driver til skjermkortet, er det virkelig nødvendig å skaffe? Vil det gi mye bedre ytelse, og rette opp mange feil?

 

Spørsmål 3: Følger det mye unødvendige ting på PC-en, og bruker det mye av systemet?

 

-Takker. :)

Endret av magneman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Fikk denne laptopen for et par uker siden. Noen andre en meg som har hatt problemer med trådløst nettverk, må ofte utrolig nærmt for å logge meg på. Da snakker eg om et par meter.

 

Har ikke hatt det problemet med den gamle pcene, og de 2 andre eg bor med har heller ikke store problemer med å logge seg på

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ser ut som det har kommet et par forskjellige versjoner av denne nå. 160GB HDD eller 250GB. Geforce 8600-GS eller M8600 GT. Sett andre forskjeller også, men jeg vet ikke helt hvor mange det er.

 

Ihvertfall, om dere ser nedover listen over PRISER, og man ikke vil bruke mer enn 10 000; hva anbefaler dere?

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...